printlogo

در حالی که خودروسازان دیگر در حال معرفی مدل های ممتاز خود هستند میتسوبیشی کاری متفاوت انجام داده و نسخه پایه جدیدی را برای ASX به عنوان مدل 2019 معرفی کرده است.
کد خبر : 17251
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1397 - 13:19

در حالی که خودروسازان دیگر در حال معرفی مدل های ممتاز خود هستند میتسوبیشی کاری متفاوت انجام داده و نسخه پایه جدیدی را برای ASX به عنوان مدل 2019 معرفی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، در حالی که ASX به عنوان پرفروش ترین مدل در کلاس شاسی بلندهای کوچک شناخته می شود، میتسوبیشی تلاش کرده به منظور حفظ فروش آن، ارزش این خودرو را افزایش دهد.
ASX ES با قیمت 23490 دلار عرضه شده تا جای خالی سدان و هاچ بک کوچک لنسر متوقف شده را پر کند.
ASX مدل 2019 در مدل پایه خود همچنان دارای گیربکس دستی پنج سرعته، رینگ های آلیاژی 18 اینچی با رنگ نقره ای جدید، کروز کنترل، LEDهای دید در روز، صندلی های جلوی قابل تنظیم دستی، تریم پارچه ای و سیستم صوتی تصویری Smartphone Link با اپل کارپلی و اندروید اتو، رادیوی دیجیتال DAB+، بلوتوث، و سیستم صوتی چهار بلندگو است.
گیربکس CVT انتخابی برای این خودرو قیمت آن را به 25490 دلار می رساند و به خریداران اجازه می دهد سیستم کمک راننده پیشرفته میتسوبیشی با قیمت 1500 دلار را برای آن انتخاب کنند که شامل هشدار تغییر مسیر، هشدار نقاط کور و کمک تغییر مسیر، هشدار ترافیک پشت، سنسورهای پارک عقب، چراغ های جلو با تشخیص تاریکی و نور بالای خودکار، برف پاک کن های حساس به باران و پیش گیری از تصادف جلو است.
در صدر ویژگی های استاندارد این مدل کنترل ثبات و کشش، هفت کیسه هوا، دوربین معکوس، دو قفل صندلی کودک ISOFIX و توزیع نیروی ترمز الکترونیکی تعبیه شده است.
مدل بالاتر این خودرو، LS است که گیربکس دستی آن حذف شده و تنها با نسخه اتوماتیک موجود است، 27990 دلار قیمت دارد. این مدل علاوه بر ویژگی های مدل های دیگر دارای تریم صندلی های چرمی، رینگ های آلیاژی 18 اینچی دو رنگ، هایلایت های کرومی مازاد، چراغ های مه شکن جلو، کنترل دما، شیشه ایمنی و دکمه استارت است.
در صدر مدل های این خودرو XLS قرار دارد که به Exceed تغییر نام داده و 30990 دلار قیمت دارد.
ویژگی های ارتقا یافته در این مدل شامل صندلی راننده برقی، صندلی های جلوی گرمایشی، تریم صندلی چرمی، سقف پانورامیک، روشنایی محیطی LED، لوله اگزوز کرومی، سیستم صوتی شش بلندگو، هشدار نقاط کور با کمک تغییر لاین و هشدار ترافیک پشت است.
تمام مدل های این خودرو از موتور 2.0 لیتری دمش طبیعی بنزینی با قدرت 110 کیلووات و گشتاور 197 نیوتون متر بهره می برند.