printlogo

میتسوبیشی پس از معرفی Eclipse کراس در اوایل سال جاری، اکنون طیف مدل های این خودرو را با معرفی نسخه ای جدید توسعه داده است.
کد خبر : 17247
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1397 - 10:48

میتسوبیشی پس از معرفی Eclipse کراس در اوایل سال جاری، اکنون طیف مدل های این خودرو را با معرفی نسخه ای جدید توسعه داده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، Eclipse کراس ES که 29990 دلار قیمت گذاری شده کمی متفاوت از نسخه های ممتاز LS و Exceed بوده اما دارای تغییراتی در تجهیزات نیز هست.
به منظور کاهش قیمت این مدل پایه Eclipse کراس، برخی ویژگی های لوکس همچون استارت و ورودی بدون سویچ، آینه های کناری تاشوی برقی، ترمز پارک الکتریکی، سنسورهای پارک و هشدار تغییر مسیر از آن حذف شده اند.
البته این مدل فاقد تجهیزات نیست و از رینگ های آلیاژی 18 اینچی، چراغ های LED، کروز کنترل، چراغ ها و برف پاک کن های خودکار، چراغ های مه شکن جلو، نمایشگر سرگرمی 7 اینچی برای دسترسی به رادیوی DAB+، اپل کارپلی، اندروید اتو و بلوتوث به همراه سیستم صوتی شش بلندگو است.
Eclipse کراس ES هم چنین دارای لیست تجهیزات ایمنی کاملی شامل هفت کیسه هوا، دوربین معکوس و سیستم پیش گیری از تصادف جلوی میتسوبیشی است که ترکیبی از هشدار برخورد جلو و ترمز اضطراری خودکار است.
زیر کاپوت این خودرو موتور 1.5 لیتری تزریق مستقیم توربوشارژ با قدرت 110 کیلووات و گشتاور 250 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک CVT تعبیه شده که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.