printlogo

از روز گذشته تصاویری از یک خودرو استتار شده در خیابان‌های پایتخت در فضای مجازی منتشر شده که پس از بررسی مشخص شد نام این خودرو لندفورت ساخت شرکت چینی Guangdong FODAY Automobile است.
کد خبر : 17000
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1397 - 10:9

«خبرماشین» - از روز گذشته تصاویری از یک خودرو استتار شده در خیابان‌های پایتخت در فضای مجازی منتشر شده که پس از بررسی مشخص شد نام این خودرو لندفورت ساخت شرکت چینی Guangdong FODAY Automobile است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، فودای لندفورت مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری که ظاهرا ساخت میتسوبیشی است و با مدل 4G69S4N شناخته می شود. حداکثر قدرت تولید شده توسط این پیشرانه 136 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 200 نیوتون متر است.
مصرف سوخت شهری فودای لندفورت 13.3 لیتر، مصرف سوخت بیرون شهر 8.5 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی 10.3 لیتر در هر صد کیلومتر است. این خودرو دارای 4771 میلی متر طول، 1870 میلی متر عرض و 1828 میلی متر ارتفاع است و در دو مدل 2WD و 4WD با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شود.
البته مشخصات اعلام شده مربوط به مدل تولید شده برای بازار چین است و هنوز معلوم نیست خودرویی که قرار است در بازار ایران عرضه شود چه مشخصاتی دارد؛ طبق اطلاعات بدست آمده و احتمالات موجود، خودرو مورد نظر شاسی‌بلند لندفورت است که با دو نوع پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی و توربوشارژر به بازار عرضه خواهد شد.
بر اساس استعلام از سایت هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور تا تاریخ 22 شهریور ماه 97 شرکت عظیم خودرو نمایندگی این برند برای عرضه این مدل و وانت F22 بر عهده دارد که مشخص نیست در آینده فودای لندفورت توسط این شرکت عرضه خواهد شد یا شرکت دیگر ؟!