printlogo

هوندا اولین اطلاعات از شاسی بلند کامپکت HR-V مدل 2019 را منتشر کرد.
کد خبر : 16974
تاریخ انتشار : 24 مرداد 1397 - 14:34

هوندا اولین اطلاعات از شاسی بلند کامپکت HR-V مدل 2019 را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این مدل جدید دارای طراحی بدنه ای نسبتا متفاوت، به روز رسانی هایی در کابین و تکنولوژی ها است.
به روز رسانی های طراحی بدنه این خودرو شامل نمایش قابل توجهی از طراحی Solid Wing Face هوندا، به همراه پانل کرومی تیره بسیار براق جدید است که جایگزین ترکیب کروم و مشکی بالای جلوپنجره می شود. سپر جلوی این خودرو دارای هواکش های عمیق تر به همراه چراغ های مه شکن گرد است و چراغ های جلوی آن اکنون دارای لنزهای پروژکتوری با LEDهای دید در روز بازطراحی شده هستند. در قسمت پشت این خودرو تزئین کرومی تیره روی در صندوق عقب شبیه به تریم جدید در قسمت جلو است و چراغ های عقب آن دارای لنزهایی تیره تر هستند.
مدل های بالاتر این خودرو از طراحی رینگ های آلیاژی 17 اینچی جدید و لوله اگزوز با روکش کرومی بهره می برند. چراغ های جلو و عقب این خودرو به عناصر فول LED ارتقا یافته اند و چراغ های عقب آن با طرح دودی تیره ارتقا یافته اند.
HR-V مدل 2019 از موتور 1.5 لیتری i-VTEC دمش طبیعی بنزینی با قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتون متر بهره می برد. شتاب صفر تا صد این خودرو 10.2 ثانیه با گیربکس دستی شش سرعته و 10.9 ثانیه با گیربکس CVT است. یک موتور اسپرت تر 1.5 لیتری VTEC توربو نیز سال آینده به همراه موتور 1.6 لیتری i-DTEC دیزلی در اروپا برای این خودرو عرضه خواهد شد.