printlogo

مراسم اهدای جایزه یک دستگاه ام.وی.ام ۱۱۰ اس جشنواره ماه مبارک رمضان مدیران خودرو امروز در نمایندگی افتخار این شرکت برگزار شد.
کد خبر : 16860
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1397 - 10:25

مراسم اهدای جایزه یک دستگاه ام.وی.ام ۱۱۰ اس جشنواره ماه مبارک رمضان مدیران خودرو امروز در نمایندگی افتخار این شرکت برگزار شد. 
جانشین معاون فروش مدیران خودرو گفت: این شرکت با برپایی کمپین های مختلف و اعطای جوایز به دنبال قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران خودرو و تشویق مشتریان به خرید در بازه های زمانی خاص است.
جواد اکبری با بیان این که این کمپین ها تا اندازه زیادی در ایجاد جذابیت برای خرید موثر بوده اند، تصریح کرد: تا زمانی که اجرای این کمپین ها اثرگذار باشد به برگزاری این کمپین ها ترغیب خواهیم شد از این روز پیش بینی شده تا پایان تابستان نسبت به برگزاری کمپینی در زمینه خدمات پس ازفروش اقدام کنیم.


وی اضافه کرد: مدیران شرکت خودروسازی مدیران، اعتبار و جایگاه فعلی این شرکت را مدیون اعتماد مشتریان می دانند و کمپین های مختلف به منظور قدردانی از آنها و تحقق شعار "مدیران خودرو؛ ایده آل" است.
براساس این گزارش، شرکت مدیران خودرو در ماه مبارک رمضان امسال و به ازای خرید هر یک از محصولات برند MVM شانس برنده شدن مشتریان خود در قرعه کشی یک دستگاه خودرو MVM 110S را فراهم کرده بود؛ همچنین با قرعه کشی که کمتر از یک ماه قبل برگزار شد  خریدار یک دستگاه خودرو ام.وی.ام ایکس33 اس، برنده این جایزه شد.
شرکت مدیران خودرو در طول سال های اخیر کمپین های مختلفی اجرا کرده است و جوایز متفاوتی را به خریداران و شرکت کنندگان در این کمپین ها تقدیم کرده است. سفر به چین، سفر به روسیه، سفر به برزیل، جوایز مختلف و ... از جمله کمپین های موفق اجرا شده در مدیران خودرو بوده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.