printlogo

شرکت کنندگان در رالی جاده ای دو سالانه مالکان مینی به نام Mini Takes The States که 14 جولای افتتاح می شود شاهد رونمایی یک نسخه مخصوص جدید از مینی خواهند بود.
کد خبر : 16692
تاریخ انتشار : 23 تیر 1397 - 13:54

شرکت کنندگان در رالی جاده ای دو سالانه مالکان مینی به نام Mini Takes The States که 14 جولای افتتاح می شود شاهد رونمایی یک نسخه مخصوص جدید از مینی خواهند بود.
این مدل کامپکت نام طولانی مینی جان کوپر ورکز هاردتاپ اینترنشنال Orange ادیشن را دارد. مینی این خودروی منحصر به فرد را قبل از نمایش در Keystone کلورادو، در این مراسم به نمایش در می آورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، Randy Clements، مدیر بخش برنامه ریزی محصولات و خدمات پس از فروش مینی در ایالات متحده گفت: "اینترنشنال Orange یک رنگ قابل توجه است که در تاریخ برای ایجاد شاهکارهای مهندسی و طراحی هوافضا به کار رفته است. این رنگ خاص بیانی دراماتیک از عملکرد این مدل مخصوص را نشان می دهد."
از به روز رسانی های این مدل ویژه می توان به رنگ بدنه نارنجی تهاجمی، اسپویلر مشکی متالیک، برچسب های سفارشی و رینگ های 18 اینچی خاکستری با تایرهای عملکرد بالا اشاره کرد. این خودرو هم چنین از اگزوز JCW Pro با کنترل فلاپ بلوتوثی، لوله اگزوز کرومی JCW، نوارهای مشکی کناری، قاب آینه های کناری فیبر کربنی، در باک مشکی و دستگیره های در مشکی بهره می برد. به طور کلی رنگ های نارنجی و مشکی ظاهری زیبا به این هاچ بک داده اند.
در حالی که این خودرو به مجموعه ای از إصلاحات ظاهری مجهز می شود، دارای برخی تجهیزات استاندارد نیز خواهد بود. مالکان این خودرو می توانند از سقف پانوراما، ورودی بدون سویچ، تودوزی و تزئینات بدنه مشکی پیانو، صندلی های جلوی گرم شونده، سیستم صوتی Harman Kardon، کنترل دمای خودکار، نمایشگر بالای سر و بسته ارتقایی ناوبری با نمایشگر لمسی بهره ببرند.
مینی جان کوپر ورکز هاردتاپ اینترنشنال Orange ادیشن پاییز امسال وارد نمایندگی های فروش می شود. قیمت پایه این خودرو 39900 دلار است. مینی اعلام نکرده که تولید این مدل به چند دستگاه محدود خواهد بود.