printlogo

اخبار مربوط به میتسوبیشی میراژ مدل 2020 از سال گذشته منتشر شده اند.
کد خبر : 16618
تاریخ انتشار : 12 تیر 1397 - 14:40

اخبار مربوط به میتسوبیشی میراژ مدل 2020 از سال گذشته منتشر شده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، یکی از شایعات جدی در مورد این خودرو اشتراک پلتفرم آن با رنو کلیو به عنوان بخشی از اتحاد رنو نیسان و میتسوبیشی است. با توجه به این اخبار، یک طراحی ذهنی از این هاچ بک منتشر شده است که کانسپت M.R.G. نامیده شده و شاید بتواند الهام بخش میتسوبیشی نیز باشد.
مدلی که در این طراحی ذهنی دیده می شود از سبک طراحی Robust & Ingenious میتسوبیشی بهره می برد. در قسمت جلوی این خودرو عناصر طراحی Eclipse کراس به چشم می خورد و جلوپنجره shark-nose نیز برای آن تعبیه شده است. جلوپنجره دو بخشی این خودرو و چراغ های جلوی باریک آن ظاهری تهاجمی به این هاچ بک داده اند.
در نیم رخ این مدل خطوطی شاخص به چشم می خورند که موازی با شکل در عقب هستند. هم چنین قسمت جلوی کوتاه و قسمت پشت بلند در نیم رخ این خودرو قابل توجه است که با در نظر گرفتن رینگ های 17 اینچی، حسی اسپرت به این هاچ بک می دهد. در قسمت پشت این خودرو نواری LED شبیه به Eclipse کراس دیده می شود در حالی که سپر آن الهام گرفته از e-Evolution کانسپت است. و با توجه به این که میراژ بر اساس رنو کلیو ساخته خواهد شد، این طراحی ذهنی بزرگ تر از میراژ کنونی است.
بی شک کابین این خودرو نیز الهام گرفته از مدل های مدرن میتسوبیشی خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.