printlogo

در روزهای گذشته شورلت کاری جانانه کرده و پس از 13 سال یکی از خودروهای خود با نام بلیزر را پس از تحولی جانانه به جهان معرفی کرد.
کد خبر : 16570
تاریخ انتشار : 05 تیر 1397 14:57:00

در روزهای گذشته شورلت کاری جانانه کرده و پس از 13 سال یکی از خودروهای خود با نام بلیزر را پس از تحولی جانانه به جهان معرفی کرد. بلیزر از آن دسته از نام‌هایی که قدیمی‌ترها بیشتر می‌شناسند و دوستش دارند، اما اینک این خودرو کاملا تغییر کرده از قالب یک SUV سفت و سخت به شکل یک نسخه نرم کراس درآمده است. این تحول این روزها نه تنها در بلیزر شورلت بلکه در بسیاری از خودروهای امروزی دیده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از عصر ایران، SUV ها  (شاسی بلند) خودروهایی بلند بر پایه و ساختار "تراک" ها یا خودروهای سنگین و غول‌پیکر هستند و معمولا سختی ظاهری و حرکتی زیادی از خود نشان می‌دهند و شاید این خصیصه بزرگترین دلیل خودروسازان برای حرکت به سوی ساخت قدبلندهایی روی شاسی خودروها باشد.
خودروسازان کراس‌هایی بر پایه خودرو را ترجیح می‌دهند زیرا نتیجه تولید این روند، محصولاتی سبک، کاربردی، باتجربه رانندگی راحت‌تر و صد البته قابلیت حرکت آفرودی است و این روزها طرفداران بیشتری دارد.