printlogo

طبق اعلام قبلی، شرکت کرمان موتور امروز پیش فروش جک J4 را با موعد تحویل شهریور ماه آغاز کرد و ظرفیت فروش این خودرو در کمتر از 2 ساعت تمام شد. در حال حاضر امکان ثبت نام با موعد تحویل مهر فراهم است.
کد خبر : 16442
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1397 14:16:00

«خبرماشین» - طبق اعلام قبلی، شرکت کرمان موتور امروز پیش فروش جک J4 را با موعد تحویل شهریور ماه آغاز کرد و ظرفیت فروش این خودرو در کمتر از 2 ساعت تمام شد. در حال حاضر امکان ثبت نام با موعد تحویل مهر فراهم است.
بر اساس اعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو 66 میلیون و 900 هزار تومان است که با تخفیف یک میلیون تومانی و پیش پرداخت 30 میلیون تومانی عرضه می شود.
جک J4، در کلاسی پایین‌تر از J5 قرار دارد و به موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی با توان خروجی ۱03 اسب بخار و گشتاور ۱۴6 نیوتون‌متر مجهز است.
این خودرو در چین با دو گیربکس دستی و اتوماتیک CVT روانه بازار می شود؛ و در ایران، کرمان موتوری ها نوع دنده اتوماتیک را برای بازار ایران در نظر گرفته اند.
جک J4 به عنوان رقیبی برای خودروهای فاو بسترن B30، بی‌وای‌دی F3، برلیانس H330 و ام‌جی 360 شناخته می‌شود.
این خودرو مجهز به ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، سیستم ضد سرقت، سنسور پارک عقب، گرم کن آینه، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، تهویه مطبوع، صندلی چرم، کروز کنترل و عایق صوتی درب موتور است.
جهت  کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.