printlogo

روز گذشته خبری مبنی بر ارسال پیامک از سوی شرکت کرمان موتور به ثبت نام کنندگان الانترا، شائبه خروج برند هیوندای نیز به دلیل تحریم ها را در اذهان فعالان این حوزه ایجاد کرد.
کد خبر : 16433
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1397 12:37:00

«خبرماشین» - روز گذشته خبری مبنی بر ارسال پیامک از سوی شرکت کرمان موتور به ثبت نام کنندگان الانترا، شائبه خروج برند هیوندای نیز به دلیل تحریم ها را در اذهان فعالان این حوزه ایجاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، در این پیامک به ثبت نام کنندگان اطلاع داده شده تا در اسرع وقت به نمایندگی محل ثبت نام خود مراجعه و وضعیت خودرویشان را مشخص کنند. در پی انتشار این خبر، بسیاری از عرضه کنندگان محصولات هیوندای، فروش خود را متوقف یا قیمت ها را 10 تا 30 میلیون تومان افزایش داده اند.

مسئولان شرکت کرمان موتور اعلام کرده اند این اتفاق به دلیل مشکلات غیر داخلی و تعلل هیوندای کره جنوبی روی داده و شرکت در بروز آن نقشی نداشته اما به دلیل حفظ مشتریان وفادار خود و احترامی که برای ایشان قائل است 2 طرح جایگزین خاص را به عنوان راه حل به خریداران النترای داخلی پیشنهاد می کند.
بر اساس اعلام کرمان موتور، خریداران النترای داخلی می توانند از خرید خود انصراف داده و احتمالا با این انصراف سودی بیشتر یا برابر با نرخ اعلامی سود مشارکت دریافت کنند و یا با مراجعه به نمایندگان کرمان موتور خودروی جایگزینی به جای النترا انتخاب و دریافت کنند. مدل و نوع خودرو توسط مشتری و در نمایندگی مشخص خواهد شد.
در حال حاضر هیوندای سانتافه با افزایش قیمت 30 میلیون تومانی نسبت به دیروز به 470 میلیون تومان، توسان 345 میلیون تومانی به 360 میلیون تومان، الانترا با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی به 245 میلیون تومان و سوناتا با رشد 20 میلیونی به 340 میلیون تومان در بازار رسیده است.