printlogo

چهارشنبه هفته گذشته، اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست درایو خودروهای تویوتا و رنو توسط هلدینگ ناصح آغاز به کار کرد.
کد خبر : 16300
تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1397 13:37:00

«خبرماشین» - چهارشنبه هفته گذشته، اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست درایو خودروهای تویوتا و رنو توسط هلدینگ ناصح آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، این مرکز در فضایی به وسعت 4300 متر مربع که 3650 متر مربع آن مختص تست و 650 متر مربع ویژه آموزش پرسنل احداث و امکان تست درایو و به دست آوردن تجربه رانندگی با محصولات تویوتا و رنو در آن برای عموم علاقه مندان به صورت رایگان ایجاد شده است و در آینده محصولات جیلی هم اضافه خواهد شد.
فضای آموزشی این مجموعه دقیقا مبتنی بر استانداردهای تویوتا ژاپن و رنو فرانسه است و تمام مدیران ارشد این دو شرکت بر مراحل ساخت این مجموعه نظارت می کردند. در این مجموعه پرسنل معاونت های مختلف علی الخصوص بخش های فنی و تعمیرات به صورت بهبود مستمر آموزش داده می شوند. همچنین فضایی ویژه آموزش فروشندگان در شوروم شبیه سازی شده، طراحی و در آن داوطلبان آموزش های لازم را می بینند.
یاشار فرونچی از مسئولین بازاریابی و فروش ایرتویا در این مراسم گفت: راه اندازی این مجموعه را برای مشتریان تعهد و وظیفه خود می دانیم و در واقع تست خودرو قبل از خرید یک امکانی است که در کل دنیا رعایت می شود؛ و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ایرتویا برای ثبت نام تست درایو خودروهای تویوتا به صورت رایگان اقدام کنند.
همچنین حسینی از مسئولین این مرکز در مراسم افتتاحیه افزود: هلدینگ ناصح تلاش می کند تا تجربه ای ویژه برای مشتریان خلق کند. این که صرفا مشتری به شعب ما بیاید و ماشین خریداری کند در سیاست کاری ما نیست. با توجه به ارتباط مستقیم با رنو فرانسه، خود این شرکت بر روی تمامی استانداردها نظارت می کند و همه تلاش آن ها این است، خدماتی که در سایر کشورها به مشتریان ارائه می شود در ایران نیز وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: در بحث آموزش و ارتقا سطح مهارتی، مجموعه همکاران فروش و خدمات پس از فروش در تمام مدت سال در حال آموزش و فراگیری هستند و در این مجموعه دانش فنی با کیفیت مطلوب به این افراد آموزش داده می شود.
در ادامه مراسم شیما رضایی از مسئولین بازاریابی و فروش نگین خودرو، ضمن بیان توضیحات تکمیلی در مورد این مجموعه گفت: همه علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت نگین خودرو جهت ثبت نام تست خودروهای رنو به صورت رایگان اقدام کنند. البته تست درایو شهری رنو از سال گذشته در ۱۳ شهر ایران در حال انجام است و اکنون امکان تست خودروها در پیست اختصاصی فراهم شده است. 
اولین مرکز اختصاصی آموزش و تست درایو خودروهای تویوتا و رنو در شرق تهران، خیابان دماوند، خیابان اتحاد، کوچه سوم شرقی، رسما از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز به کار کرد. علاقه مندان جهت ثبت نام تست خودروهای رنو اینجا و جهت تست خودروهای تویوتا اینجا کلیک کنند.