printlogo

معاون ارشد کیفیت رنو در ایران:
دومینیک لعل در یک نشست خبری با خبرنگاران تخصصی خودرو با اشاره به افزایش تولید محصولات رنو در ایران گفت: کیفیت خودروهای تولید شده بالاتر رفته و همچنان رو به بهبود است.
کد خبر : 16269
تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1397 13:05:00

«خبرماشین» - دومینیک لعل در یک نشست خبری با خبرنگاران تخصصی خودرو با اشاره به افزایش تولید محصولات رنو در ایران گفت: کیفیت خودروهای تولید شده بالاتر رفته و همچنان رو به بهبود است.
معاون ارشد کیفیت رنو در ایران ادامه داد: برای حفظ و افزایش کیفیت محصولات نیاز داریم که دانش فنی و نکات کیفی را به تولیدکنندگان ایرانی منتقل کنیم که این موضوع با حضور مستمر کارشناسان ما در حال انجام است.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» مبنی بر فاصله کیفی محصولات تولید شده رنو در ایران با استاندارد رنو فرانسه گفت: تمامی محصولات تولید شده در ایران، تحت نظارت کارشناسان ما و همچنین رعایت اصول و قواعد کیفی انجام می شود و همین موضوع باعث شده هیچ تفاوتی از لحاظ کیفی بین رنو تولید شده در ایران و محصول تولید شده در فرانسه نباشد.
این مقام مسئول افزود: این نظارت فقط مربوط به خودروهای تولیدی رنو نمی شود و بر روی سیستم فروش و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی رنو نیز نظارت داریم.
لعل در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر تفاوت کیفیت تندر 90 ایران خودرو و پارس خودرو گفت: این دو خودرو هیچ تفاوتی با هم ندارند و اختلاف قیمت این دو محصول دلیل منطقی ندارد.
معاون ارشد کیفیت رنو در ایران با بیان اینکه ما در سایت های تولیدی قطعه سازان ایرانی نیز حضور دائم داریم تا مطمئن شویم که از مرحله نخست تولید قطعات با کیفیت صورت می گیرد، اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۰ نفر روز در سایت های تولیدی قطعه سازان حضور داشتیم و نیمی از نیروهای ما در ایران خودرو و پارس خودرو، حاضر هستند.
در ادامه این نشست، مهدی مهرآور، قائم مقام کیفیت رنو در ایران، با بیان اینکه ۵۰ نفر نیرو در واحد کیفیت رنو در ایران مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: بخشی از این افراد در سایت های تولیدی حضور دارند و وظیفه نهادینه کردن روش های کیفی در این سایت ها را برعهده دارند.
او ادامه داد: سایت های تولیدی زمانی مجوز تولید انبوه را دریافت می کنند که همه آیتم های کیفی را پاس کرده باشند. ارزیابی کیفیت فرآیند تولید نیز یکی دیگر از وظایف ما است.