printlogo

کرمان موتور برگزار می کند
شرکت کرمان موتور، نماینده رسمی محصولات هیوندای در ایران، از بین مشتریانی که در تست درایوهای برند هیوندای شرکت می کنند طی مراسم قرعه کشی یک نفر را به جام جهانی فوتبال روسیه 2018 می فرستد.
کد خبر : 16171
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1397 14:40:00

«خبرماشین» - شرکت کرمان موتور، نماینده رسمی محصولات هیوندای در ایران، از بین مشتریانی که در تست درایوهای برند هیوندای شرکت می کنند طی مراسم قرعه کشی یک نفر را به جام جهانی فوتبال روسیه 2018 می فرستد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، هیوندای در مسابقه ای جذاب و هیجان انگیز در بین طرفدارانش با هشتگ #آنجا_با_هیوندای،  رقابتی ایجاد کرد تا افراد شانس خود را برای این سفر هیجان انگیز امتحان کنند.
شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی تولید و فروش هیوندای در ایران نیز در این طرح مشارکت دارد و به مشتریانی که در روزهای 7 تا 9 اردیبهشت ماه جاری در تست درایو هیوندای اکسنت شرکت کنند فرصت مسافر جام جهانی شدن را می دهد.
شرکت هیوندای یکی از خودروسازان مرتبط و قدیمی با فیفا به شمار می رود و همکاری این برند با فیفا به سال 2002 باز می گردد که جام جهانی فوتبال به میزبانی کره و ژاپن در همان سال برگزار شد. هیوندای در سال 2017 نیز تامین کننده اتوبوس های ملی شرکت کننده در جام کنفدراسیون های روسیه نیز بود و خودرو گرند سانتافه را نیز به عنوان خودرو تیم اسکورت تامین کرد.
هیوندای امسال نیز با برگزاری مسابقه ای، فرصتی را برای طرفداران و علاقه مندان به فوتبال ایجاد کرد تا در صورت برنده شدن بتوانند بلیط سفر به روسیه برای جام جهانی فوتبال سال 2018 را دریافت کنند. این بلیط شامل بلیط پرواز، محل اقامت در روسیه و بلیط یکی از مسابقات است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.