printlogo

یکی از مهم ترین معیارهای موفقیت یک برند خودرویی، شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن است؛ زیرا اگر خودرویی که شما قصد خرید آن را دارید، در نزدیکی شما دارای نمایندگی نباشد، در صورت نیاز به خدمات و خرید قطعات با مشکل روبرو خواهید شد.
کد خبر : 15868
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1396 14:04:00

«خبرماشین» - یکی از مهم ترین معیارهای موفقیت یک برند خودرویی، شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن است؛ زیرا اگر خودرویی که شما قصد خرید آن را دارید، در نزدیکی شما دارای نمایندگی نباشد، در صورت نیاز به خدمات و خرید قطعات با مشکل روبرو خواهید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، ماموت خودرو در دی ماه سال جاری پیش فروش اولین سری محصولات فولکس واگن شامل پاسات و تیگوان را آغاز کرد و امروز نهم اسفند ماه طرح پیش فروش 60 روزه این محصولات را اجرا کرد. در این دو طرح عده ای موفق به ثبت نام شدند که برخی از آن ها مصرف کننده واقعی بودند و برخی دیگر نمایشگاه داران اتومبیل؛ و در حال حاضر برخی کسانی که در سری قبل ثبت نام کرده بودند خودرو خود را تحویل گرفتند و آماده فروش در بازار آزاد هستند.
به هر حال فرقی نمی کند که شما قصد خرید این خودرو را از شرکت اصلی دارید یا فروشندگان متفرقه؛ نکته ای که حائز اهمیت است، موضوع شبکه خدمات پس از فروش محصولات فولکس واگن در ایران است. با مراجعه به سایت ماموت خودرو متوجه شدیم که در حال حاضر این شرکت 3 نمایندگی در خیابان دماوند، آزادی و آجودانیه تهران، یک نمایشگاه مرکزی در تقاطع میرداماد و مدرس و یک تعمیرگاه مرکزی در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج دارد.
حال با این شرایط اگر کسی که ساکن شهری غیر از تهران باشد و قصد خرید تیگوان یا پاسات را داشته باشد، برای خدمات پس از فروش و تهیه قطعه به کجا باید مراجعه کند؟ البته که محصولات با کیفیت فولکس واگن به این زودی ها نیاز به تعویض قطعه ندارد اما اگر احیانا مالک یک دستگاه تیگوان در بندرعباس تصادف کند، برای تعویض قطعه باید تا تهران بیاید؟
شنیده ها حاکی از این موضوع است که ماموت خودرو، علاوه بر تهران در حال راه اندازی نمایندگی در سایر شهرها نیز هست اما فعلا بر اساس اطلاعات سایت رسمی این شرکت نمایندگی در خارج از تهران ندارد. پس پیشنهاد می شود اگر قصد خرید فولکس واگن در شهرهایی غیر از تهران را دارید، تا زمان افتتاح نمایندگی این برند در شهر خود دست نگه دارید یا این که می توانید برای هر کاری که دارید به تهران بیایید.