printlogo

هفته جاری به لطف Pogea Racing، تیونری که بیش از دو دهه از فعالیت آن می گذرد و در ارتقای مدل های آلفا رومئو تخصص دارد، با شایعه ای جذاب و جنجال برانگیز آغاز شد.
کد خبر : 15607
تاریخ انتشار : 03 بهمن 1396 12:34:00

 هفته جاری به لطف Pogea Racing، تیونری که بیش از دو دهه از فعالیت آن می گذرد و در ارتقای مدل های آلفا رومئو تخصص دارد، با شایعه ای جذاب و جنجال برانگیز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این متخصص تیونر به نقل از یک منبع مطمئن و مجاز اعلام کرده است که فیات کرایسلر اتومبیل تولید خودروی اسپرت جدیدی به شکل 6C را تایید کرده است.
قرار است این خودرو هر چه زودتر در سال جاری یا اوایل سال 2019 در یک نمایشگاه خودرو رونمایی جهانی شود در حالی که تولید آن برای اوایل سال 2020 تعیین شده است. Pogea Racing با تاکید بر این شایعه در صفحه فیس بوک خود پستی منتشر کرده است. در این پست آمده است که "ما می دانیم که این فرد کاملا از تصمیمات مدیریت آلفا رومئو با خبر است و در گذشته تمام گفته های وی به تحقق پیوسته است."
البته این خبر جدید مبنی بر توسعه خط تولید آلفا رومئو خیلی غافلگیر کننده نیست چرا که مدیرعامل فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه هفته گذشته در حاشیه نمایشگاه دیترویت در مصاحبه ای اظهار داشت عدم سرمایه گذاری در آلفا رومئو و مازراتی یک خودکشی اقتصادی برای فیات کرایسلر محسوب می شود و افزود فعلا در ابتدای راه هستیم و تازه شروع کرده ایم.
در واقع، جیولیا و استلویو تنها بخشی از این پروژه هستند و گفته می شود به روز رسانی کامل خط تولید آلفا رومئو در سال 2022 پایان می یابد. مدل دیگری که تایید شده این خودروساز اکنون در دست ساخت دارد، یک شاسی بلند بزرگ است.
فعلا اطلاعات زیادی از 6C در دست نیست اما منطقی است که این خودرو کوپه ای دیفرانسیل عقب و بزرگ تر و گران تر از 4C بوده و با جگوار F-Type رقابت کند.