printlogo

مرسدس بنز، جی کلاس جدید که توانایی حرکت زیر آب تا 70 سانتی متر را دارد، رونمایی کرد.
کد خبر : 15532
تاریخ انتشار : 25 دی 1396 13:36:00

 «خبرماشین» - مرسدس بنز، جی کلاس جدید که توانایی حرکت زیر آب تا 70 سانتی متر را دارد، رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، بزرگ ترین تفاوت های ظاهری با نسل قبلی را می توان در چراغ های جلو، سپرها و جلوپنجره مشاهده کرد که خیلی هم اندازه بزرگی ندارد. لوگوی جدید مرسدس در جلوپنجره همچنین شامل سنسورهای رادار ضروری برای سیستم نیمه خودرانی که جی کلاس جدید به آن مجهز شده، است.
مرسدس قبلا تایید کرده بود که این خودرو به یک سیستم تعلیق جلو مستقل مجهز خواهد شد که نه تنها عملکرد آفرود بهتری را ارائه می کند بلکه در جاده های معمولی نیز سبب بهبود کیفیت سواری خودرو می شود.
مرسدس کلاس جی جدید زاویه ورود و خروج 31 و 30 درجه و همچنین حداکثر توانایی زیر آب رفتن 70 سانتی متری دارد. زاویه شکست این خودرو 26 درجه است و فاصله کف تا زمین بین اکسل ها 241 میلی متر می باشد. یک گیربکس جدید 9G ترونیک نه دنده اتومات جدید، متصل به سه دیفرانسیل قفل شونده و یک حالت مختص آفرود کاملا جدید به نام G-Mode نیز در این خودرو ارائه شده است.
کابین این خودرو دستخوش تغییرات زیادی شده و اکنون به دو صفحه نمایش دیجیتال، دو جا لیوانی جدا شونده و همچنین فضای بیشتر برای همه مجهز می باشد. سرنشینان عقب 150 میلی متر فضای پای بیشتر و 56 میلی متر فضای آرنج بیشتری اکنون در اختیار خواهند داشت.
از نظر طراحی، جی کلاس جدید بیشتر به یک فیس لیفت شبیه است تا یک مدل کاملا جدید. در واقع، تغییرات اندکی در طراحی قسمت جلو تنها مواردی هستند که با نگاهی اولیه به چشم می زنند.
مرسدس بنز G کلاس جدید مجهز به یک پیشرانه 4 لیتر 8 سیلندر با حداکثر قدرت 422 اسب بخار و گشتاور 610 نیوتون متر است.