printlogo

نمایشگاه خودرو تهران (37)
با توجه به شرایطی که آمریکا برای اکثر برندهای بزرگ دنیا ایجاد کرده، هیچ شرکت ایرانی نمی تواند از ولوو به صورت رسمی نمایندگی بگیرد ولی داتیس خودرو موفق شده به صورت رسمی از طریق هیکو نمایندگی محصولات ولوو را اخذ کند و کلیه امور اعم از واردات محصولات و خدمات پس از فروش با حمایت این شرکت در حال انجام است.
کد خبر : 15118
تاریخ انتشار : 09 آذر 1396 11:19:00

«خبرماشین» - با توجه به شرایطی که آمریکا برای اکثر برندهای بزرگ دنیا ایجاد کرده، هیچ شرکت ایرانی نمی تواند از ولوو به صورت رسمی نمایندگی بگیرد ولی داتیس خودرو موفق شده به صورت رسمی از طریق هیکو نمایندگی محصولات ولوو را اخذ کند و کلیه امور اعم از واردات محصولات و خدمات پس از فروش با حمایت این شرکت در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، مدیر عامل شرکت داتیس خودرو، ضمن اعلام خبر بالا در حاشیه مراسم رونمایی از ولوو S90 در دومین نمایشگاه خودرو تهران گفت: با برنامه ریزی و رایزنی هایی که با شرکت ولوو انجام دادیم، ابتدا تصمیم گرفتیم 5 مدل از خودروهای ولوو که مورد تغییرات و ارتقا هیکو قرار گرفتند شامل V40، S60، S90، XC60  و XC90 را وارد کنیم و در نهایت با رونمایی XC40 که یکی از جنجالی ترین محصولات بود شش مدل به سبد محصولات خود اضافه کنیم اما متاسفانه با بسته بودن ثبت سفارش نتوانستیم فعلا این کار را انجام دهیم و انشاالله با بازشدن سامانه واردات این محصولات را پیگیری می کنیم.
میلاد علینقی در پاسخ به پرسش خبرنگار «خبرماشین» در مورد حدود قیمت ولوو S90 گفت: اکثر خودروهای هیکو را در سه تیپ وارد بازار می کنیم و برخی از مدل ها امکان در 4 تیپ عرضه شود؛ ولی خودرو S90 که در نمایشگاه رونمایی شد، در سه تیپ مومنتوم، RDesigin و Inscription و با توجه به شرایط فعلی بازار و نرخ ارز امروز از حدود 450 تا 650 میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد؛ هچنین در آینده نزدیک مدل پلاگ-این-هیبرید این خودرو را هم عرضه خواهیم کرد.
مدیرعامل داتیس خودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر نارضایتی برخی خریداران از تحویل خودروها گفت: اگر رزومه کاری داتیس خودرو را بررسی کنید، متوجه می شوید که در سال 93، 94 و اوایل 95 علاوه بر این که تعهداتمان عمل کردیم، خودروها را 10 الی 20 روز زودتر از موعد تحویل مشتریان می دادیم اما چون به وظیفه خود عمل می کردیم هیچ تبلیغی روی این موضوع نداشتیم و مشتریان شرکت گواه این موضوع هستند. اخیرا با توجه به بسته شدن ثبت سفارش و تغییر قوانین از دی ماه سال گذشته مقداری در تعهدات ما مشکل ایجاد شده ولی این قول را می دهیم که رضایت مشتریان و کسانی که متضرر شدن در این زمینه را جلب کنیم.
علینقی ادامه داد: شرکت داتیس خودرو با برندهای معتبر دنیا ارتباط دارد و نمایندگی چند برند جدید را اخذ کرده که یکی از این برندها هیکو است. در بحث روغن موتور دو برند معتبر را به صورت رسمی و انحصاری عرضه کردیم و در بحث دوچرخه نمایندگی دو نمونه از بهترین برندهای ایتالیایی را اخذ کردیم. در موضوع باتری اتومبیل موفق شدیم یکی از بهترین باطری های آلمانی را وارد کنیم که نکته حائز اهمیت این باتری ها این است که با استفاده از اپلیکیشن می توانید متوجه زمان تمام شدن شارژ یا خراب شدن آن شوید.
مدیر عامل داتیس خودرو در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعداد نمایندگی های این شرکت گفت: به دلیل این که تجربه چند ساله در عرصه خودرو داریم، شرایط زیادی برای اعطای نمایندگی و عاملیت ها اعمال می کنیم و انشاالله تا آخر سال بتوانیم 10 عاملیت فعال و معتبر در شهرهای ایران راه اندازی کنیم و در نیمه اول سال آینده این تعداد را به 30 الی 40 نمایندگی برسانیم.