printlogo

پس از اعلام خبر اخذ نمایندگی لوکسژن توسط شرکت آرمان موتور کویر در تیر ماه سال جاری، صبح امروز سوم آذر ماه، نمایشگاه و دفتر مرکزی این برند در بلوار فرحزادی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر : 15071
تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 21:22:00

«خبرماشین» - پس از اعلام خبر اخذ نمایندگی لوکسژن توسط شرکت آرمان موتور کویر در تیر ماه سال جاری، صبح امروز سوم آذر ماه، نمایشگاه و دفتر مرکزی این برند در بلوار فرحزادی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در حاشیه مراسم افتتاح این دپارتمان گفت: لوکسژن علاوه بر خودرو سواری، سه محصول در کلاس شاسی بلند یعنی کراس اوور، مینی کراس اوور، اس یو وی، یک خودرو ام پی وی چند منظوره برقی و یک خودرو سواری برقی دارد.

عقیل مصطفایی ادامه داد: برای بازار ایران، به طور کلی چهار یا پنج محصول از این برند را تحت نظر قرار دادیم و منتظر روشن شدن وضعیت ثبت سفارش هستیم و به محض باز شدن سایت، برنامه های قطعی خود برای بازار ایران اعلام می کنیم. به طور قطع هم خودرو سواری و هم شاسی بلند را عرضه خواهیم کرد. خودرو برقی را هم با توجه به روندی که صنعت خودرو پیش می رود، عرضه خواهیم کرد اما نیازمند حمایت دولت و فراهم شدن زیر ساخت های لازم برای احداث ایستگاه های شارژ در خیابان ها هستیم.

مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در مورد برنامه های لوکسژن در دومین نمایشگاه خودرو تهران گفت: ضمن حضور پر قدرت، یک رونمایی در این رویداد مهم خودرویی خواهیم داشت.

لوکسژن برند تایوانی است که از سال 2009 فعالیتش را در بازار خودروی جهان آغاز کرده است. سبک فعالیت این شرکت به عنوان یک برند تایوانی در بازار بین المللی به شکلی است که برای همکاری با سایر خودروسازان جهان و پیشرفت همیشه از روابط بین المللی خود استفاده کرده است.