printlogo

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در باند شمالی آزادراه‌های تهران ـ کرج، کرج ـ قزوین و همچنین محور کرج ـ چالوس، هراز، منجیل به رودبار و لوشان خبر داد.
کد خبر : 14590
تاریخ انتشار : 16 شهریور 1396 12:08:00

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در باند شمالی آزادراه‌های تهران ـ کرج، کرج ـ قزوین و همچنین محور کرج ـ چالوس، هراز، منجیل به رودبار و لوشان خبر داد و گفت: آزادراه‌های زنجان ـ قزوین، قم ـ تهران و شرق استان تهران نیز دارای ترافیک نیمه‌سنگین هستند.سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج محدوده پل کلاک تا پل فردیس سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از فارس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در باند شمالی آزادراه کرج ـ‌ قزوین محدوده پل فردیس تا کمالشهر نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا ترافیک در شمال به جنوب محور کرج ـ چالوس را نیز سنگین ارزیابی کرد و اظهار داشت: محدوده‌های بیلقان تا کیلومتر 15، آدران، دهانه جنوبی تونل کندوان و پل زنگوله نیز دارای ترافیک سنگین هستند؛ همچنین طول محور فوق ترافیک پرحجم و روان دارد.

سرهنگ رحمانی ترافیک جنوب به شمال محور هراز محدوده آب اسک تا گزنک را سنگین اعلام و تصریح کرد: در طول محور هراز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

وی در خصوص ترافیک جنوب به شمال محور منجیل به رودبار و محور لوشان گفت: این مسیرها نیز دارای ترافیک نیمه‌سنگین هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک ترافیک شرق استان تهران محدوده رودهن تا امامزاده هاشم، باند جنوبی آزادراه زنجان ـ قزوین و آزادراه قم ـ تهران محدوده عوارضی قم را نیمه‌سنگین اعلام کرد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.