printlogo

آلفارومئو شروع خیلی خوبی در بازار نداشت ولی کمپانی امیدوار است امسال بتواند موفقیت بیشتری با این خودرو کسب کند.
کد خبر : 14552
تاریخ انتشار : 12 شهریور 1396 10:27:00

آلفارومئو شروع خیلی خوبی در بازار نداشت ولی کمپانی امیدوار است امسال بتواند موفقیت بیشتری با این خودرو کسب کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، به عنوان بخشی از این برنامه کمپانی، آلفارومئو اخیراً مدل 2018 این خودرو را معرفی کرده است که با برخی تجهیزات استاندارد و همچنین چندین آپشن جدید وارد بازار خواهد شد.
در مورد تجهیزات، جیولیا و جیولیا اسپرت به اسپیکرهای سوراند کرومی روی درب‌ها مجهز شده‌اند تا کابین ظاهری جذاب‌تر پیدا کند. نسخه جیولیا Ti در یک مسیری نسبتاً متفاوت حرکت کرده و مدل اکنون به رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی براق با طراحی Y دوبل مجهز شده است. در آخر مدل قدرتمند جیولیا کوادریفولیو قرار دارد که مجموعه‌ای از تجهیزات استاندارد جدید مانند یک سیستم صوتی هامون کاردون و یک سیستم هشدار تصادف شاخ به شاخ روی آن ارائه شده است.
در بخش آپشن ها، تمامی مدل‌ها را می‌توان به پکیج Cargo Convenience و همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز کرد. برای دو مدل جیولیا و جیولیا اسپرت همچنین امکان سفارش یک سیستم صوتی هارمون کاردون، یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش 8.8 اینچی و یک پکیج تجهیزات کمکی رانندگی وجود دارد. خریداران همچنین می‌توانند پک چرم دو رنگ با دوخت و تزئینات خاکستری را برای خودروی خود سفارش دهند.
مدل Ti اسپرت، از سوی دیگر، آپشن های دو رینگ 19 اینچی آلومینیومی و همچنین پکیج Ti Sport Performance را ارائه می‌دهد. این پکیج پرفورمنیس یک سیستم تعلیق فعال و همچنین یک دیفرانسیل لغزش محدود را به خودرو اضافه می‌کند.
تکمیل کننده آپشن های کابین یک آپشن تریم چوب گردو روشن برای جیولیا Ti لوسو و یک پکیج کمکی رانندگی دینامیک برای کوادریفولیو می‌باشند. این پک شامل نوربالای اتومات، کروز کنترل سازگار شونده با قابلیت توقف کامل خودرو و یک سیستم هشدار تغییر خط می‌باشد.