printlogo

در حکمی امیرحسین یزدانی به سمت مدیرعامل شرکت پرستوی آبی ارگ - سازمان فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان راین - منصوب شد.
کد خبر : 14383
تاریخ انتشار : 07 مرداد 1396 11:58:00

در حکمی امیر حسین یزدانی به سمت مدیرعامل شرکت پرستوی آبی ارگ - سازمان فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان راین - منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، یزدانی متولد 1356 و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است که پیش تر معاونت فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور را عهده دار بوده و در مدت زمان حضور بیش از 5 ساله خود در این شرکت، در تحقق فروش 150 هزار دستگاه خودرو با برند لیفان و جک نقش بسزایی داشته است.
مدیرعامل جدید شرکت پرستوی آبی ارگ فعالیت کاری خود را از سال 1379 و در یک شرکت قطعه سازی قطعات محصولات ایران خودرو آغاز کرده و پس از آن چهار سال در شرکت ایساکو و ایران خودرو و تا جایگاه ریاست تعمیرگاه مرکزی شماره 3 ایران خودرو در این شرکت حضور داشته است.
یزدانی سپس فعالیت خودرویی خود را در صنایع خودروسازی کرمان و با عنوان مدیر تحویل فولکس واگن و مدیر فروش این برند ادامه داده و پس از آن به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات و تجارت بم خودرو (فروش و خدمات پس از فروش فولکس واگن) در صنایع خودروسازی کرمان حضور و فعالیت داشته است.
از دیگر سوابق و مسئولیت های مدیرعامل جدید پرستوی آبی ارگ می توان به عضویت در هیات مدیره شرکت لیزینگ مهرآسا و شرکت خدمات بین المللی کرمان خودرو اشاره کرد.
یادآور می شود که شرکت خدمات و تجارت پرستوی آبی ارگ از ابتدای سال 1383 و با رسالت فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات شرکت خودروسازان راین تاسیس شده است و با تمرکز بر روش های تسهیل فروش و ساماندهی شبکه ای مجرب از نمایندگی های فعال خدمات پس از فروش ضمن ارائه خدمات کیفی و مناسب به شهروندان و مشتریان، بارها از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران حائز رتبه برتر در حوزه جلب رضایتمندی مشتریان شده است.