printlogo

در چند سال اخیر با توجه به استقبال مردم از کراس اوورهای شهری، واردات این کلاس خودرو به کشور افزایش یافته است. ماه گذشته طی یک نظرسنجی از مخاطبان اینستاگرام «مجله ماشین» درخواست کردیم که به خودرو مورد علاقه خود با ذکر دلیل رای بدهند. نتایج این رای گیری در ادامه می آید.
کد خبر : 14193
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1396 16:09:00

«خبرماشین» - در چند سال اخیر با توجه به استقبال مردم از کراس اوورهای شهری، واردات این کلاس خودرو به کشور افزایش یافته و در حال حاضر 7 خودرو کراس اوور در کشور موجود است. ماه گذشته طی یک نظرسنجی از مخاطبان اینستاگرام «مجله ماشین» درخواست کردیم که به خودرو مورد علاقه خود با ذکر دلیل رای بدهند. نتایج این رای گیری در ادامه می آید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، در این نظرسنجی، رنو کولئوس با کسب 25 درصد آرا در رتبه اول قرار گرفت. تویوتا راو4، میتسوبیشی اوتلندر، کیا سورنتو، نیسان ایکس تریل، هوندا CRV و هیوندای سانتافه به ترتیب رتبه های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم را کسب کردند. برخی دلایلی که مخاطبان برای رای دادن به خودرو مورد علاقه خود درج کردند به شرح زیر است:
 


 

1- رنو کولئوس
قیمت گذاری مناسب، طراحی اصولی و جدید، کابین زیبا و آپشن های متنوع

2- تویوتا راو4
موتور با عملکرد خوب، کیفیت، خدمات، بازار دست دوم و فروش عالی، مصرف کم، قابلیت آفرود، قدرت بیشتر، کیفیت رانندگی، تکنولوژی بالا، استهلاک پایین، سازگاری با آب و هوای ایران و حس ارتباط بین راننده و خودرو

3- میتسوبیشی اوتلندر
قیمت گذاری مناسب، فضای بزرگ، کیفیت بالا، ایمنی، زیبایی و دوام

4- کیا سورنتو
طراحی ظاهری، کیفیت و راحتی، گستردگی خدمات، بازار دست دوم، قیمت لوازم مناسب

5- نیسان ایکس تریل
برند خوش نام،ظاهر زیبا، تکنولوژی روز، استحکام و دوام ، پایین بودن هزینه نگه داری، سواری نرم، امکانات فوق العاده، کیفیت بالای قطعات، استهلاک پایین، خدمات پس از فروش مناسب، سیستم تعلیق فوق العاده

6- هوندا CRV
پرفروش ترین کراس اوور جهان در سال 2016، مصرف سوخت، شتاب، تکنولوژی به کار رفته و استهلاک کم

7- هیوندای سانتافه
موقعیت در بازار، تعداد نمایندگی ها و در دسترس بودن قطعات، طراحی ظاهری، آپشن های فراوان