printlogo

آیا به دنبال ماجراجویی هستید؟ ما خودروی مورد نیاز شما برای این کار را پیدا کرده‌ایم.
کد خبر : 14191
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1396 13:58:00

آیا به دنبال ماجراجویی هستید؟ ما خودروی مورد نیاز شما برای این کار را پیدا کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، کانسپت شورولت اس 10 تریل باس که در نمایشگاه خودروی بوینس آیرس رونمایی شد، بر پایه پیکاپ کامپکتی ساخته شده که در بازارهای آمریکای جنوبی با عنوان کلرادو شناخته می‌شود. این خودرو در مقایسه با شورولت کلرادوی بازار آمریکا کاملاً متفاوت است.
رنگ بدنه این خودرو مشکی و زرد بوده و زیبایی خاصی را به آن داده است. همان طور که می‌توانید ببینید، تمامی تجهیزات مورد نیاز آفرود را این خودرو دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به سپرهای جدید، رکاب‌ها، فلپ گل و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی با تایرهای آفرود اشاره کرد.
این خودرو همچنین یک نوار چراغ LED، باربند لوله‌ای و دریچه ورودی هوای اسنورکل برای تأمین هوای مورد نیاز موتور 2.8 لیتری توربو دیزل هنگام عبور از رودخانه دارد. موتور خودرو تمامی 200 اسب بخار نیروی خود را از طریق یک گیربکس شش دنده اتومات به تمامی 4 چرخ خود ارسال می‌کند.
طرح رنگ چشم نواز خارجی خودرو در داخل کابین برعکس شده، جایی که همه جا تقریباً به رنگ مشکی است و چند تریم نارنجی در برخی جاها مشاهده می‌شود. در کابین این خودرو همچنین مواردی مانند سیستم صوتی JBL و سیستم اطلاعات سرگرمی MyLink با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی نیز برای سرگرم نگاه داشتن شما از اعماق جنگل‌های آمازون تا بیابان‌های پاتاگونیا وجود دارند.