printlogo

کمپانی ایوکو قرارداد همکاری سه ساله ای را برای تامین وسایل نقلیه سنگین تدارکاتی با تیم افسانه ای Abarth Scorpion منعقد نموده است که طی آن متعهد به تامین یک دستگاه کامیون یوروکارگو و یک دستگاه Stralis XP است.
کد خبر : 14125
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1396 14:25:00

«خبر ماشین» - کمپانی ایوکو قرارداد همکاری سه ساله ای را برای تامین وسایل نقلیه سنگین تدارکاتی با تیم افسانه ای Abarth Scorpion منعقد نموده است که طی آن متعهد به تامین یک دستگاه کامیون یوروکارگو و یک دستگاه Stralis XP است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، به افتخار این همکاری بین دو برند تجاری، ایوکو قصد دارد نسخه ویژه ی محدودی از سری Stralis XP TCO2 را تولید نماید که شماره Zero آن در اختیار تیم Abarth Scorpion معروف به عقرب ها قرار خواهد گرفت.
این کشنده نسخه محدود تنها در 124 دستگاه به تولید خواهد رسید که این عدد برگرفته از مدل خودروی Abarth 124 Spider می باشد. این کامیون که با نام Emotional Truck نیز شناخته می شود با رنگ بندی اختصاصی و تودوزی های داخل کابین از جنس چرم با همکاری مرکز طراحی Abarth عرضه می شود.
کشنده ایوکو استرالیز XP  به اندازه کافی زیبا هست، حالا به این چهره زیبا یک رنگ بندی اسپرت نیز اضافه کنیم! لاستیک های میشلن X Line و رینگ های مشکی با حاشیه قرمز بر این زیبایی افزوده اند.

تهیه خبر: عماد احمد یوسفی