printlogo

شرکت نیسان از مدل کانسپت جدید خود با نام Frontier Attack در نمایشگاه خودروی بوینس آیرس رونمایی کرده است.
کد خبر : 14123
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1396 14:11:00

شرکت نیسان از مدل کانسپت جدید خود با نام Frontier Attack در نمایشگاه خودروی بوینس آیرس رونمایی کرده است.
این مدل که توسط مرکز طراحی نیسان در ریو دو ژانیرو برزیل طراحی شده است، از زمین‌های کوهستانی و نا هموار آمریکای لاتین الهام گرفته و پیش نمایشی از خودرویی است که به زودی ممکن است وارد خط تولید شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، نیسان چیزی زیادی در مورد این خودرو نگفته است، ولی این مدل کانسپت به لطف یک اسکید پلیت، یک رول بار و تایرهای آفرود بزرگ یوکوهاما ظاهری بسیار تهاجمی دارد. این مدل کانسپت همچنین به چراغ‌های جلوی دودی، رکاب و یک رک مخصوص بار مجهز شده است.
طراحی خاص این خودرو به داخل کابین نیز راه یافته و طراحان روکش پارچه‌ای و چرمی با دوخت قرمز و نشان‌های Attack روی آن در این مدل نصب کرده‌اند. راننده‌ها همچنین تزئینات مشکی، تریم قرمز و یک صفحه نمایش 6.2 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با نویگیشن GPS را داخل کابین این خودرو خواهند یافت.
نیروی خودرو از یک موتور 2.3 لیتری دیزلی که 187 اسب بخار نیرو و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند تأمین می‌شود. این موتور به یک گیربکس دستی شش سرعته که نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند متصل شده است.
از آن جایی که این خودرو برای آفرود طراحی شده است، تجهیزاتی مانند هیل استارت اسیست و Hill Descent Control روی آن نصب شده است. این کانسپت همچنین به یک سیستم کنترل دینامیک خودرو مجهز می‌باشد که به صورت الکترونیکی کشش خودرو را کنترل کرده و از لغزیدن و از کنترل خارج شدن آن جلوگیری می‌کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش و قیمت محصولات نیسان در ایران اینجا کلیک کنید.