printlogo

شورولت تصمیم گرفته که چیزی شبیه داج قدرتمند SRT را برای خودروی Tahoe عرضه کند و خودرویی با نام RST را روانه بازار نماید.
کد خبر : 13847
تاریخ انتشار : 21 فروردین 1396 14:49:00

شورولت تصمیم گرفته که چیزی شبیه داج قدرتمند SRT را برای خودروی Tahoe عرضه کند و خودرویی با نام RST را روانه بازار نماید.

شورولت تاکنون از هر فرصتی برای عرضه بسته های مختلفی مثل Rally، Redline و Midnight استفاده کرده اما در مورد Tahoe این بار تنها با یک بسته ظاهری رو به رو نیستیم. این بار Tahoe AST می تواند به یک بسته قدرتی سفارشی مجهز شود و موتور 6.2 لیتری V8 ساخت جی ام آن 420 اسب بخار توان و 460 پوند فوت گشتاور تولید کند. این موتور  در کنار یک جعبه دنده ده سرعته خودکار 10L80 نصب می گردد. خودروی بزرگ Tahoe می تواند ظرف مدت تنها 5.7 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

این خودروی 8400 پوندی دارای سامانه تعلیق کنترل هدایت مغناطیسی است و از پایایی بسیار بالایی در عین قدرت بالا برخوردار می باشد.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به ترمزهای برمبو، اگزوز بورلا با صدای بهتر و رنگ متفاوت اشاره کرد. از سوی دیگر طرفداران خودروهای Suburbun نیز میتوانند از بسته جدید شورولت استفاده کنند و علاوه بر افزایش قدرت امکاناتی همچون ترمزها و اگزوز جدید، رینگ های RST، جلو پنجره هم رنگ بدنه و چند امکان جانبی دیگر مجهز شوند.

 

منبع: خبرخودرو