printlogo

میتسوبیشی ASX مدل 2018 به تازگی معرفی شده است اما جزئیات کامل این خودرو تا هفته آینده و در نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام نخواهد شد.
کد خبر : 13831
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396 12:45:00

میتسوبیشی ASX مدل 2018 به تازگی معرفی شده است اما جزئیات کامل این خودرو تا هفته آینده و در نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام نخواهد شد.

این کراس اوور به روز شده دارای تغییراتی در کابین و بدنه و هم چنین مجهز به بسته ارتقایی جدید تورینگ است. ASX پرفروش ترین مدل میتسوبیشی بوده و این به روز رسانی طراحی سپرهای جلو و عقب جدید و لامپ های LED را برای آن فراهم می کند. میتسوبیشی در کابین این خودرو سیستم صوتی تصویری Smartphone Link هفت اینچی با پشتیبانی اندروید اتو و اپل کارپلی را تعبیه کرده است. کنسول وسط و اهرم دنده این خودرو نیز جدید شده اند.

برخی اطلاعات بسته ارتقایی تورینگ این خودرو نیز اعلام شده اند که شامل سقف پانورامیک به همراه ویژگی های تکنولوژیک و ایمنی پیشرفته همچون پیش گیری از تصادف جلو، هشدار تغییر مسیر، نور بالای خودکار، دوربین پشت و عایق های صدا به منظور سواری بی صداتر است.

میتسوبیشی ASX مدل 2018 فصل پاییز امسال وارد نمایندگی های فروش خواهد شد و اطلاعات بیش تر از آن در نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می شود.

شایان توجه است واردات میتسوبیشی ASX به ایران از چهارسال قبل توسط شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن آغاز شده و همچنان ادامه دارد. جهت اطلاع از شرایط فروش کلیه خودروهای میتسوبیشی می توانید به وب سایت آرین موتور نماینده رسمی این برند با اصالت ژاپنی به آدرس http://arian-motor.com/main مراجعه نمایند.