printlogo

قرار است نشان سری 8 پرچم دار ب ام و به عنوان بخشی از اقدامات این خودروساز برای افزایش محصولات در بخش پرچم دارهای مدل هایش مجددا احیا شود.
کد خبر : 13729
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1395 12:28:00

قرار است نشان سری 8 پرچم دار ب ام و به عنوان بخشی از اقدامات این خودروساز برای افزایش محصولات در بخش پرچم دارهای مدل هایش مجددا احیا شود.

مدیر فروش و بازاریابی جهانی ب ام و، یان رابرتسون طی مصاحبه ای تایید کرد که ب ام و در پی توسعه طیف خودروهای بزرگ لوکس خود در پاسخ به تقاضای بیش تر در بازارهایی همچون چین، خاورمیانه و ایالات متحده است.

در حالی که رابرتسون به طور مستقیم نامی از سری 8 نبرده اعلام کرده است که شاسی بلند X7  جدید تنها محصول جدید این برند در کلاس فوق لوکس ها نخواهد بود.

وی گفت: "ما اخیرا در ارائه استراتژی های خود گفته ایم که در پی توسعه خودروهای بزرگ خود در آینده هستیم و اولین گام در این راه با X7 دیده می شود. ما به محصولی در این بخش نیاز داریم و در حالی که این خودرو مدلی جهانی است می توان عملکرد خوبی در برخی مناطق خاص از جمله ایالات متحده، چین و استرالیا داشته باشد در حالی که شاید در اروپا موفقیت کم تری داشته باشد. به طور کلی، بخش خودروهای بزرگ توسعه خواهد یافت و تصورات زیادی در مورد عرضه مجدد سری 8 وجود دارد اما این توسعه بی شک قابل توجه خواهد بود."

محتمل ترین رویکردی که گمان می رود ب ام و برای عرضه مجدد سری 8 اتخاذ کند، ساخت مدل های کوپه و کانورتیبل ممتازی بر اساس جدیدترین نسل سری 7 خواهد بود.

گفته می شود هر دوی این مدل ها از عناصر طراحی گرن لوسو کانسپت الهام می گیرند که توسط پینینفارینا طراحی شده و در ConcoursD'Eleganza 2013 معرفی شد.

 

منبع: خبرخودرو