printlogo

تست فنی چری تیگو 5 فیس لیفت شرکت مدیران خودرو توسط خبرنگاران در پیست آزادی برگزار شد.
کد خبر : 13498
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1395 21:46:00

«خبرماشین» - تست فنی چری تیگو 5 فیس لیفت شرکت مدیران خودرو توسط خبرنگاران در پیست آزادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، چری تیگو 5 جدید که تغییرات ظاهری در آن صورت گرفته به تازگی توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار شده است. نسخه فیس لیفت تیگو 5 هیچ تغییری در بخش پیشرانه نداشته است. این خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 182 نیوتن متر در 4500 دور بر دقیقه بهره مند است. چری مدل تیگو 5 فیس لیفت را در دو تیپ Excellent و Luxury به فروش می رساند. تیپ Excellent به عنوان کامل ترین نسخه از نظر تجهیزات و آپشن معرفی شده است. این خودرو نسبت به مدل قبلی تیگو 5 دارای 22 تغییر ظاهری و 13 تغییر آپشنی است که به نوعی چهره ای متفاوت از تیگو 5  ساخته است. از مشخصات فنی این خودرو می توان به جعبه دنده 7 سرعته CVT، سیستم تعلیق مستقل مک فرسون جلو و سیستم تعلیق کشنده چندگانه در عقب، ظرفیت حمل بار 370 لیتر، وزن خالص 1537کیلوگرم و حجم باک 55 لیتر اشاره کرد.

چری تیگو5 فیس لیفت با قیمت بسیار مناسبی که دارد یکی از بهترین انتخاب های زیر 100 میلیون تومان در کلاس شاسی بلندها است. چراغ این خودرو با استفاده از 9 عدد لامپ LED ساخته شده است و دامنه روشنایی مطلوبی را فراهم می نماید و ایمنی خودرو را افزایش می دهد. مجموعه داشبورد گستره ی وسیعی از اطلاعات مختلف مانند فشار باد تایرها، هشدار سرعت های غیر مجاز و ...  را برای کاربر نمایش می دهد.

از امکانات و تجهیزات این خودرو می توان به چرا‌غ‌های Day light LED، صندلی گرمکن سرنشینان جلو، دوربین عقب، سنسور ورود به خودرو، سیستم TPMS (تنظیم فشار باد تایرها)، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، کروز کنترل، سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور 8 اینچی لمسی، ورودی AUX و USB، صندلی های چرم، 6 بلند گو و سنسور پارک عقب اشاره کرد.

تیگو 5 جدید با قیمت 99 میلیون و 900 هزار تومان در مدل اکسلنت و 93 میلیون و 900 هزار تومان در مدل لاکچری به فروش می رسد.

گزارش این تست به زودی منتشر می شود.