printlogo

فیلم «فراری» ساخته علیرضا داودنژاد و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و مجید مدرسی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.
کد خبر : 13496
تاریخ انتشار : 15 بهمن 1395 17:48:00

«خبرماشین» - فیلم «فراری» ساخته علیرضا داودنژاد و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و مجید مدرسی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ »فراری» داستان دختر ۱۸ ساله‌ای به نام گلنار با بازی ترلان پروانه را روایت می‌کند که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد. گلنار در این‌ بین با یک راننده آژانس آشنا می‌شود که او را در اتفاقات قصه همراهی می‌کند. نقش این راننده آژانس را محسن تنابنده بازی می‌کند.

عوامل فیلم «فِراری» عبارتند از کارگردان: علیرضا داوودنژاد، نویسنده: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، صدابردار و صداگذار: پرویز آبنار، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: رضا سخایی، مدیر تولید: حمیدرضا وفایی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی‌طاری، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، موسیقی: یحیی سپهری‌شکیب، امور فنی: نشاط پورفراهانی، فیلمبردار پشت صحنه: علی داوودنژاد، عکس: سجاد سپهری 

شایان توجه است قیمت یک دستگاه فراری 458 با پلاک ملی در حدود 2 میلیارد تومان است که در برخی اخبار غیر رسمی 8 میلیارد تومان اعلام شده است.