printlogo

«خبرماشین» - اولین مرحله از برنامه تست چری آریزو 5 با حضور مشتریان و افراد علاقه مند در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.
کد خبر : 12573
تاریخ انتشار : 02 مهر 1395 14:37:00

«خبرماشین» - اولین مرحله از برنامه تست چری آریزو 5 با حضور مشتریان و افراد علاقه مند در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خبرماشین، در مراسم امروز تعدادی از مشتریان محصولات شرکت مدیران خودرو و علاقه مندان ضمن رانندگی با چری آریزو 5 با قابلیت های این خودرو آشنا شدند. طراحی داخلی و بیرونی چری آریزو 5 از ویژگی هایی بود که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان قرار گرفت. 
همچنین شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا در 2 جمعه آینده برای مشتریان و افراد علاقمند به محصول جدید و زیبای خود ، تست درایو ویژه در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار نماید.
 شایان ذکر است  که مشتریانی که مشتاق خرید و یا کسب اطلاعات از محصولات چری هستند نیز می توانند حتی روزهای جمعه با بازدید از نمایندگی های مجاز این برند امکان تست خودروهای فوق را داشته باشند.
آریزو 5 نشان دهنده  زبان جدید طراحی چری می باشد که یک سدان زیبا و کاربردی با اندازه و ابعاد متناسب می باشد که هم برای مصرف شهری کارا می باشد و هم برای سفرهای خارج از جاده به اندازه کافی جا دار و راحت می باشد.
موتور 1.5 لیتری 116 اسب بخاری این خودرو با بهره گیری از تکنولوژی روز بازده مناسب و مصرف سوخت پائین داشته که این امر می تواند به عنوان نقطه قوت این محصول در کنار طراحی زیبا و امکانات مناسب قرار گیرد.
 
از روز جمعه تاریخ 2 مهرماه در 3 جمعه  متوالی تست این خودروها با حضور علاقمندان به صورت ویژه در پیست آزادی تهران برگزار خواهد شد و به زودی برنامه تست خودروها در پیست ویژه سایر شهرها نیز اعلام می گردد.
 
برای  کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.cheryco.ir مراجعه نمائید.
 
 
عکس: امیررضا مطیعی