printlogo

مرسدس از برنامه خود برای معرفی شاسی بلندی بر اساس کلاس B تا سال 2019 خبر داده تا فاصله بین شاسی بلندهای GLA و GLC را پر کند.
کد خبر : 12526
تاریخ انتشار : 28 شهریور 1395 11:37:00

مرسدس از برنامه خود برای معرفی شاسی بلندی بر اساس کلاس B تا سال 2019 خبر داده تا فاصله بین شاسی بلندهای GLA و GLC را پر کند.

گفته می شود GLB در واقع یک مدل کوچک از G-Wagen خواهد بود.

در حالی که قرار است G-Wagen در سال 217 به روز شود معرفی GLB به عنوان مدل کوچک تر آن در سال 2019 می تواند گزینه های بیش تری را برای خریداران شاسی بلندهای مرسدس ایجاد کند.  GLB که مدل کوچک تری از G-Wagen است دارای خطوط صاف جعبه ای شکل همتای بزرگ تر خود بوده و از عناصر Ener-G Force کانسپت بهره می برد که در سال 2012 توسط مرسدس رونمایی شد. قرار است GLB پنج سرنشین باشد در حالی که مرسدس نسخه ای با فاصله بیش تر بین دو محور از آن را نیز خواهد ساخت که هفت سرنشین می شود. تجهیزات این خودرو شامل صندلی های برقی، تودوزی چرمی، سانروف پانورامیک، کنترل دمای سه محیطه، جدیدترین سیستم سرگرمی و ساختار کابینی است که با کلاس C جدید معرفی شد.

GLB که بر اساس پلتفرم MFA2 ساخته می شود از نیرومحرکه عرضی نصب شده در جلو بهره خواهد برد. مسلما این خودرو دارای ساختار چهار چرخ فعال مشابه G-Wagen بوده و با بسته های آفرود ویژه عرضه خواهد شد. قرار است این خودرو به سری جدید موتورهای دیزلی مدولار 2.0 لیتری مجهز شود که در نسل جدید کلاس E رونمایی شدند و توان 160 تا 190 اسب بخار دارند.

مرسدس GLB با آئودی Q3، بی ام و X1 و لند روور دیسکاوری اسپرت رقابت می کند.

 

منبع: خبرخودرو