printlogo

نشست تخصصی بررسی چالش های ارتباطات صنعت خودرو ، با حضور مسوولین ، مدیران ارشد حوزه رسانه ، ارتباطات و صنایع خودروسازی برگزار شد.
کد خبر : 12475
تاریخ انتشار : 23 شهریور 1395 14:06:00

نشست تخصصی بررسی چالش های ارتباطات صنعت خودرو ، با حضور مسوولین ، مدیران ارشد حوزه رسانه ، ارتباطات و صنایع خودروسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از سایت خبری خودرو کار، نخستین میزگرد "چالش های ارتباطات در صنعت خودرو" با حضور مدیران ارشد حوزه رسانه ،  ارتباطات و صنایع خودرو برگزار شد و کارشناسان ضمن بیان دیدگاه ها ، درباره  نحوه تعامل و ارتباط سازنده فعالان حوزه خودرو و رسانه ها تبادل نظر کردند.

در این نشست قائم مقام مرکز روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه اصحاب رسانه در معرفی دستاوردهای وزارت صنعت در دولت یازدهم گفت : به نیابت از رییس شورای اطلاع رسانی، سخنگو و تمامی همکاران در حوزه روابط عمومی به مسوولین پایگاه خبری خودرو کار تبریک می گویم و انتظار می رود که در آینده شاهد تعامل هرچه بیشتر این رسانه با مسوولین دولتی ، بخش خصوصی ، فعالان و صاحبان صنعت  کشور باشیم.

طلیمی با اشاره به نقش موثر رسانه در توسعه پایدار اقتصاد گفت : امیدوارم محافل رسانه ای تریبون اصلی حمایت از تولید ملی و رونق کسب و کار باشد  و با همدلی و هم زبانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به جایگاه نخست اقتصادی منطقه تلاش کنند.