printlogo

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.
کد خبر : 12241
تاریخ انتشار : 18 مرداد 1395 17:30:00

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از امروز آغاز و تا 22 مرداد ماه به مدت 5 روز ادامه دارد.

در این دوره از نمایشگاه تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و خدمات جانبی کالاهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته با حضور 16 شرکت خودرو ساز به نمایندگی از کشورهای آلمان، ژاپن، کره جنوبی، انگلستان و چین و همچنین شرکت‌های ایرانی نظیر سایپا، ایران خودرو،‌ زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک، ستکو، رایان سایپا، مدیران خودرو، رامک خودرو و ... نیز در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

همچنین در بخش خودروهای سواری 100 درصد مشارکت کنندگان از استان‌های تهران و در بخش خودروهای سنگین و نیمه سنگین 60 درصد از استان تهران، 30 درصد از استان آذربایجان غربی، 5 درصد از استان خراسان رضوی و 5 درصد از استان اصفهان حضور دارند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته با حضور 115 شرکت در بخش قطعات که 70 درصد مشارکت کنندگان از استان تهران، 20 درصد از استان خراسان رضوی و 10 درصد از استان‌های گلستان، مازندارن، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، فارس و البرز در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در 14 هزار مترمربع فضای مسقف و 2500 مترمربع فضای باز از تاریخ 18 تا 22 مرداد ماه از ساعت 17 الی 23 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.