printlogo

مازراتی لوانته مدل 2017 کاملا جدید برای اولین بار در استرالیا رونمایی و جزئیات قیمت و ویژگی های آن نیز اعلام شد.
کد خبر : 11923
تاریخ انتشار : 14 تیر 1395 13:37:00

مازراتی لوانته مدل 2017 کاملا جدید برای اولین بار در استرالیا رونمایی و جزئیات قیمت و ویژگی های آن نیز اعلام شد.

اول محصول این خودروساز ایتالیایی در کلاس شاسی بلندها در سه نسخه عرضه می شود که شامل مدل پایه لوانته توربو دیزل با قدرت 139990 دلار و مدل های لوکس و اسپرت با قیمت 159990 دلار است.

تولید این خودرو از ماه اکتبر شروع می شود و گمان می رود لوانته حدود ماه دسامبر در استرالیا عرضه شود. تحویل این خودرو به مشتریان از ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

مدیر اجرایی مازراتی استرالیا، نیوزیلند و آفریقای جنوبی، Glen Sealey تایید کرده است که پیش فروش این خودرو اکنون سه رقمی شده است.

Sealey اظهار داشت در ساخت لوانته بر حفظ ویژگی های شاخص مازراتی و در عین حال ورود به کلاسی کاملا جدید تمرکز شده است.

Sealey در زمان رونمایی این خودرو در استرالیا گفت: "اولا، مازراتی یک مدل مازراتی جدید طراحی کرده است. مدل جدیدی که همچون تمام خودروهای این برند دارای طراحی عالی، عملکرد، سواری و ثبات در جاده عالی به همراه میزان بالایی از سفارشی سازی به منظور تولید یک مازراتی حقیقی است."

این خودرو در آینده تنها با یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربو دیزل با قدرت 202 کیلووات و گشتاور 600 نیوتون متر متثل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته عرضه خواهد شد.

این شاسی بلند سبک کوپه که بر اساس پلتفرم سدان مازراتی ساخته شده دارای آلومینیوم سبک در شاسی های خود، بدنه و سیستم تعلیق است.

میزان مصرف سوخت لوانته 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و شتاب صفر تا صد آن 6.9 ثانیه اعلام شده است.

تجهیزات داخل کابین این خودرو شامل نمایشگر لمسی 8.4 اینچی با کنترل چرخشی جدید به همراه رادیوی دیجیتال و پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو است.

تجهیزات استاندارد این خودرو هم چنین شامل کنترل دمای دو محیطه، برف پاک کن های حساس به باران، ورودی بدون سویچ، صندلی های عقب تاشو، سیستم استارت استاپ و سیستم موسیقی Active Sound  مازراتی می شود.

لوانته هم چنین دارای LEDهای دید در روز، چراغ های راهنما و چراغ های مه شکن و چراغ های جلوی بای زنون است. سیزده رنگ بدنه برای این خودرو موجود است که 3 مورد آن ها منحصر به این مدل هستند.

 

منبع: خبرخودرو