printlogo

مازراتی کواتروپورته برای اولین بار پس از سه سال و نیم از زمان عرضه اش فیس لیفت شد.
کد خبر : 11721
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1395 11:02:00

مازراتی کواتروپورته برای اولین بار پس از سه سال و نیم از زمان عرضه اش فیس لیفت شد.

این سدان بزرگ به طور جدی در کلاس خود عقب مانده بود اما به روز رسانی های اخیر به پیشرفت آن کمک کرده اند.

مازراتی این به روز رسانی را "بازطراحی اساسی" می خواند اما درواقع تغییرات این خودرو اندک هستند. بدنه کواتروپورته دارای طراحی سپر اصلاح شده با دماغه ای تهاجمی تر و قسمت های کرومی است. روکش مشی مات اکنون برای رکاب های در، اگزوز و آینه های کناری این خودرو به کار رفته است. پشت جلوپنجره تهاجمی این خودرو هواکش های قابل تنظیم جدید اضافه شده اند تا کشش ایرودینامیک آن 10 درصد کاهش یابد.

در داخل کواتروپورته کنسول وسط اصلاح شده تعبیه شده که کابین آن را شیک تر نشان می دهد. نمایشگر لمسی 8.4 اینچی این خودرو اکنون دارای قابی شیک تر و دکمه های مدرن شده و ساختاری بهتر است که کاربرد آن را آسان تر می کند. ترمز پارک الکترونیکی این خودرو نیز حذف شده و با اهرمی دوار برای کنترل عملکرد و صدا جایگزین شده است.

سیستم سرگرمی بر پایه UConnect این خودرو اکنون با اپل کارپلی و اندروید اتو منطبق است.

هم چنین کواتروپورته دارای مجموعه ای از اصلاحات ایمنی از جمله تکنولوزی کمک راننده انتخابی است که شامل کروز کنترل انتخابی با stop and go، هشدار تغییر مسیر، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار و دوربین دید اطراف است. همه سدان های کواتروپورته هم چنین به سنسور کیفیت هوای جدید مجهز می شوند که از ورود هوای آلوده به کابین جلوگیری می کند.

این خودرو هیچ تغییر فنی نداشته اما بیشنه سرعته آن افزایش یافته است. مازراتی کواتروپورته جدید از این ماه عرضه خواهد شد.