printlogo

فراری GTC4Lusso که اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 به نمایش درآمد اساسا نسخه ای فیس لیفت از فراری FF با نامی جدید است.
کد خبر : 11526
تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1395 10:20:00

فراری GTC4Lusso که اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 به نمایش درآمد اساسا نسخه ای فیس لیفت از فراری FF با نامی جدید است.

این فیس لیفت علاوه بر تغییر نام دارای تغییرات ظاهری و تجهیزاتی بسیاری در مقایسه با FF است.

بدنه این خودرو دارای کاپوت، جلوپنجره، سپر، چراغ های جلو، دریچه های روی گلگیر، خط شانه و در صندوق عقبی متفاوت است که کاملا بازطراحی شده و بدنه ای به روز را ایجاد کرده اند. چراغ های عقب چهارقلوی جدید این خودرو که جایگزین نسخه دوقلوی قدیمی آن شده اند، اسپویلر نصب شده روی سقف جدید و دیفیوزر سه لبه نوین ظاهری خشن تر از FF به GTC4Lusso داده اند.

در داخل این خودرو داشبوردی اصلاح شده با چهار دریچه تهویه هوا به جای پنج دریچه درFF تعبیه شده است. کنسول وسط، طراحی صندلی و سیستم سرگرمی جدید این خودرو با نمایشگر لمسی فول اچ دی 10.25 اینچی به ارتقای کابین آن کمک کرده اند. فرمان این خودرو به لطف کیسه هوای کوچک تر جدید اکنون کامپکت تر شده است.

فراری GTC4Lusso از نسخه ارتقا یافته موتور 6.3 لیتری دمش طبیعی V12 با قدرت 680 اسب بخار و گشتاور 697 نیوتون متر به کار رفته در FF بهره می برد. شتاب صفر تا صد این خودرو 3.4 ثانیه و بیشینه سرعت 335 کیلومتر بر ساعت است. نیروی موتور این خودرو از طریق گیربکس هفت سرعته DCT به چرخ ها منتقل می شود.