printlogo

زیر برند جنسیس هیوندای به دیگر خودروسازان لوکسی می پیوندد که مدل های هیبریدی شارژی عرضه می کنند.
کد خبر : 11462
تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1395 11:48:00

زیر برند جنسیس هیوندای به دیگر خودروسازان لوکسی می پیوندد که مدل های هیبریدی شارژی عرضه می کنند.

مدیرعامل هیوندای موتور آمریکا، Dave Zuchowski طی مصاحبه ای تایید کرده است که این خودروساز کره ای در حال ساخت مدل های هیبریدی شارژی است که برخی از آن ها برای برند جنسیس موقعیتی تجاری فراهم می کنند. وی اظهار داشت که هیوندای معتقد است موتورهای نیرومحرکه جایگزین بسیار مهم هستند و حتی در بازارهای لوکس مهم تر از بازارهای اصلی به شمار می روند.

اگرچه Zuchowski از اعلام مدل های جنسیس که هیبریدی شارژی می شوند سر باز زد اما جای تعجب نیست اگر این تکنولوژی در تمام طیف مدل های آن ارائه شود. اولین خودروهایی که جنسیس در سال جاری به فروش خواهد رساند شامل G90 جایگزین Equus و G80 جایگزین سدان جنسیس است. یک مدل کوچک تر G70 نیز در دست ساخت است در حالی که گمان می رود دو کراس اوور این برند تا سال 2020 عرضه شوند.

خودروهای هیبریدی شارژی به خاطر موتور بنزینی خود دارای مزیت بهبود طیف حرکتی هستند در حالی که میزان مصرف سوخت کمی نیز دارند. خودروسازان لوکس متعددی از جمله بی ام و، مرسدس بنز و پورشه اکنون مدل های هیبریدی شارژی را در طیف خودروهای خود دارند. در آینده نیز خودروسازانی همچون آئودی، کادیلاک، اینفینیتی و ولوو اقدام به عرضه این مدل خودروها خواهند کرد.