printlogo

همسو با اجرای طرح برند سازی، ١٦ جایگاه تک تلنبه ای به طور رسمی افتتاح شد.
کد خبر : 11117
تاریخ انتشار : 22 فروردین 1395 15:10:00

همسو با اجرای طرح برند سازی، ١٦ جایگاه تک تلنبه ای به طور رسمی افتتاح شد.

١٦ جایگاه تک تلنبه از ٤٠ جایگاه دیده شده در طرح برند سازی با حضور عباس کاظمی، معاون وزیر نفت، سید ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و هیئت همراه، به طور رسمی افتتاح می شود؛ این جایگاهها فعالیت خود را از پارسال به طور آزمایشی آغاز کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: بقیه جایگاههای تک تلنبه اصفهان نیز تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به سیاست وزارت نفت مبنی بر این که همه جایگاهها پس از این باید زیر پوشش برند مجوز بگیرند، گفت: ضوابط اعطای مجوز احداث جایگاههای تک تلنبه هفته گذشته نهایی شده است و با تایید وزیر نفت ابلاغ خواهد شد.

سجادی ادامه داد: هدف از اجرای طرح برندسازی ارائه خدمات مطلوبتر به مردم است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: این جایگاهها تک سکو هستند و بنزین سوپر و معمولی ارائه می کنند؛ همچنین فاصله میان آنها زیاد نیست و لازم نیست مردم پیمایش زیادی انجام دهند.

وی دلیل انتخاب اصفهان را به عنوان طرح پایلوت، داشتن متقاضی اعلام کرد و گفت: این جایگاهها با مشارکت شهرداری اصفهان و سرمایه گذار به مرحله اجرا رسیده است.

وی تاکید کرد: در صورت تقاضا در هر کدام از کلانشهرها و تامین زمین مورد نیاز نیز آماده همکاری و حمایت هستیم.

سجادی درباره نرخ ارائه خدمات در این جایگاهها گفت: بنزین با نرخ مصوب و بدون هیچ تغییری در نرخ فرآورده با دیگر فرآورده ها ارائه خواهد شد.

 

منبع: خبرخودرو