printlogo

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس اعلام کرد که مصرف بنزین در استان فارس طی هفته گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال ٦ درصد رشد داشته است.
کد خبر : 10815
تاریخ انتشار : 27 اسفند 1394 11:48:00

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس اعلام کرد که مصرف بنزین در استان فارس طی هفته گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال ٦ درصد رشد داشته است.

علیرضا امین اعلام کرد: مصرف بنزین استان فارس در هفته منتهی به ٢٠ اسفندماه به ٣٨ میلیون و ٩٣٠ هزار لیتر رسید، در حالی که در مدت مشابه پارسال این رقم ٣٦ میلیون و ٨٧٥ هزار لیتر بوده است.

به گفته وی، هفته گذشته در شیراز ٢٠ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر بنزین مصرف شد که این مقدار در دوره مشابه پارسال ١٩ میلیون و ٩٠  لیتر بود؛ میانگین مصرف بنزین در استان فارس نسبت به مدت مشابه پارسال با ٦ درصد رشد همراه بوده است.

امین، با اعلام این که انبارهای ذخیره سازی بنزین و نفتگاز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان فارس پر شده است، گفت: تمهیدات لازم برای رسیدن بموقع روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر  بنزین یورو ۴ و ۴۰۰ هزار گازوییل یورو۴  از اصفهان به  استان فارس اندیشیده شده و هم اکنون همه انبارهای ذخیره سازی سوخت پر شده است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی جلسه های متعددی با جایگاهداران منطقه برای رعایت مسائل پوشیدن لباسهای متحدالشکل، رعایت اخلاق خوب و حسنه، زیباسازی، پاکیزگی، روشنایی، سرویسهای بهداشتی و نمازخانه برگزار شده، همچنین بازدیدهایی از سوی ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی برای رعایت کامل موارد فوق صورت گرفته است.

امین درباره بیشترین مقدار مصرف روزانه بنزین در ایام تعطیلات نوروزی گفت: روزهای ۲۹ اسفند و ۱۲ فروردین ماه شیراز با روزانه دو میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بیشترین میزان مصرف بنزین پارسال را به خود اختصاص داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، به ترتیب شهرهای پرمصرف استان فارس را شیراز با روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، مرودشت با ۳۶۰ هزار لیتر، لار با ۳۰۰ هزار لیتر و کازرون با ۲۸۵ هزار لیتر اعلام کرد.

وی، با بیان این که ۹۳ درصد جایگاههای استان فارس ممتاز و درجه یک هستند گفت: استان فارس دارای ۲۴۸ جایگاه بنزین و گازوییل و ۱۱۹ جایگاه سی ان جی فعال است.

امین، درباره توزیع بنزین سوپر در استان فارس اعلام کرد: بنزین سوپر در برخی شهرستانهای استان فارس بر اساس مقدار تقاضا، عرضه می شود که بیشترین بنزین سوپر با ۱۵۰ هزار لیتر روزانه در شیراز و به ترتیب مرودشت، لار، کازرون، فسا و نورآباد توزیع و مصرف می شود.

 

منبع: خبرخودرو