printlogo

فرآیند پرداخت کارمزد به جایگاههای سی ان جی از سوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی به افزایش تعداد جایگاهها انجامید.
کد خبر : 10789
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1394 16:30:00

فرآیند پرداخت کارمزد به جایگاههای سی ان جی از سوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی به افزایش تعداد جایگاهها انجامید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، برای تعامل و همکاری بهتر با مالکان و متصدیان جایگاههای سی ان جی جلسه ای برگزار کرد که هدف، همفکری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع نواقص و نارسایی های موجود در جایگاهها با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی بوده است.

در این جلسه که با حضور مدیر و کارشناسان پخش منطقه کردستان، کارشناسان شرکت گاز استان، نماینده های شهرداریهای استان و مدیران جایگاههای سی ان جی حضور برگزارشد. وی با قدردانی و تشکر از همکاری بسیار خوب روسا و متصدیان جایگاههای سی ان جی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، مواردی را در این باره با مشکلات جایگاههای سی ان جی ، هماهنگی شرکتهای بهره بردار و جایگاه ها و استانداردسازی جایگاههای عرضه بر اساس چک فهرستهای صادره بیان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، بر لزوم آمادگی جایگاه ها در جهت  خدمت رسانی به مردم در تعطیلات نوروزی با توجه به مسافر خیز بودن استان و آمادگی همه کارکنان منطقه برای همکاری با مالکان جایگاهها برای رفع مشکلات جایگاهها تاکید کرد.

یاسمی همچنین بر فعالیت و هماهنگی دیگر دستگاهها، تعامل و همکاری کلیه مالکان وشهرداری های استان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران که به استان سفر می کنند تاکید کرد.

در پایان سلیم زاده، رئیس امور جایگاههای سی ان جی منطقه نیز با تشکر از زحمات مالکان و متصدیان جایگاههای سی ان جی، به بیان مواردی از جمله آراستگی ونظافت متصدیان و جایگاهها بویژه در ایام پایانی سال، رعایت نکات و الزامات ایمنی در جایگاه ها، نصب تابلوی شماره تلفن واحدهای بازرسی و سامانه پیامگیر شرکت در جایگاه پرداخت.

 

منبع: خبرخودرو