printlogo

هیوندای نسخه جدیدی از توسان را در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 معرفی کرده که دارای موتور 1.7 لیتری دیزلی متصل به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته است.
کد خبر : 10614
تاریخ انتشار : 16 اسفند 1394 16:48:00

هیوندای نسخه جدیدی از توسان را در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 معرفی کرده که دارای موتور 1.7 لیتری دیزلی متصل به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته است.

این نسخه گزینه های موتور توسان را به شش مورد می رساند که  شامل دو بنزینی و چهار دیزلی است. مدلی که در تصویر این مطلب دیده می شود نسخه 4WD توسان است.

این موتور دیزلی جدید دارای قدرت 141 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتون متر است. یک گیربکس دو کلاجه هفت سرعته نیروی این خودرو را به چرخ های جلو می رساند. این نیرومحرکه جدید میزان آلایندگی 129 گرم CO2 در هر کیلومتر و مصرف سوخت 4.9 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

ویژگی های جدیدی در این خودرو معرفی نشده است. بدنه این خودرو دارای چراغ های جلوی LED پروژکتوری دوگانه و LEDهای دید در روز با جلوپنجره شش ضلعی، گلگیرهای بزرگ با روکش پلاستیکی و رینگ های آلیاژی 19 اینچی است در حالی که ریل های سقف باریک و دستگیره های در آن با لامپ های LED مجهز شده اند که نیم رخ آن را کامل می کنند. در قسمت پشت این خودرو اسپویلر نصب شده روی در صندوق عقب، چراغ های عقب LED قاب دار و لوله اگزوز کرومی دوگانه تعبیه شده است.

برخی ویژگی های این خودرو شامل برف پاک کن خودکار، هشدار برخورد از عقب، سنسورهای پارک جلو، ترمز اضطراری خودکار، صندلی های عقب گرم شونده، شناسایی نقاط کور، ورودی هوشمند بدون کلید، فرمان گرم شونده، کمک پارک هوشمند، در صندوق عقب برقی، صندلی های جلوی دارای تهویه و سانروف پانورامیک است.