printlogo

مدیر عامل شرکت یزد تایر گفت : گشایش ارتباطات علمی و فنی و بازرگانی با خارج از کشور و تمایل روزافزون خودروسازان عمده بین المللی برای همکاری با صنایع خودروسازی کشورمان زمینه روز آوری این صنعت و رقابت پذیری و تحرک بیشتر قطعه سازان را فراهم می نماید.
کد خبر : 10607
تاریخ انتشار : 16 اسفند 1394 14:51:00

مدیر عامل شرکت یزد تایر گفت : گشایش ارتباطات علمی و فنی و بازرگانی با خارج از کشور و تمایل روزافزون خودروسازان عمده بین المللی برای همکاری با صنایع خودروسازی کشورمان زمینه روز آوری این صنعت و رقابت پذیری و تحرک بیشتر قطعه سازان را فراهم می نماید.
دکتر اسکندر ستوده با اشاره به تاثیر شرایط کنونی بر گسترش همکاری های خارجی این شرکت در حوزه صنعت تایر اظهار داشت : شرکت یزد تایر همکاری های فنی خود با شرکای اروپائی را در قالب قراردادهای انتقال تکنولوژی و کمک های فنی از قبل منعقد نموده که در زمان تحریم ها نیز ادامه داشته است .
وی تصریح کرد : امید است با توجه به رفع مشکلات ، بتوانیم در صادرات تولیدات به بازار های منطقه و دیگر کشورها ، موفق تر عمل نمائیم.
وی در ادامه با توجه به تولید اولین سری از تایرهای سری V در شرکت یزد تایر در ایران گفت : تولید این تایر در راستای عقد قرارداد انتقال تکنولوژی و کمک های فنی با شرکت فردشتاین هلند و به منظور سرعت بخشیدن به نوآوری و تامین تایرهای جدید انجام گرفته است .
وی گفت : شرکت یزد تایر علاوه بر ساخت تایرهای سری V که در سرعت های بالا برای خودروهای سواری تولید نموده ، تولید تایرهای وانتی رادیال و تایرهای خودروهای شاسی بلند را که از مشخصه های فنی متفاوتی برخوردارند را نیز در دستور کار آتی خود دارد.
مدیرعامل شرکت یزد تایر در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال 94 از تحقق برنامه تولید و فروش این شرکت در سال جاری خبر داد و  گفت : خوشبختانه برنامه و بودجه تولید و فروش شرکت یزد تایر در سال 94 تحقق یافته است و این شرکت با خرید و نصب ماشین آلات جدید در سال جاری ، درصدد ایجاد تنوع در انواع محصولات مورد نیاز صنایع خودرو و بازار مصرف و افزایش ظرفیت تولید و فروش در سال آینده  است.
دکتر ستوده با اشاره به برنامه افزایش ظرفیت تولید این شرکت در سال آینده اظهار داشت : ساخت تایرهای جدید و روز آمد با هدف صادرات محوری خصوصا در تولیداتی که هم اکنون از خارج از کشور وارد می شوند از مهمترین برنامه های شرکت در راستای ارتقاء ظرفیت تولید است.
وی در خاتمه با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو گفت : از ویژگی های این نمایشگاه تشکیل آن در ابتدای دوره پسا تحریم و بازگشت امید به تمام صنایع بویژه صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن است و انتظار می رود در چنین فضائی خودروسازان و به تبع آن تامین کنندگان قطعات خودرو تلاش نمایند با همکاری با یکدیگر فاصله خود را با صنایع مشابه جهانی و پیشرفت هائی که اخیراً در کلیه صنایع بوجود آمده را کمتر نمایند.

منبع: خبرخودرو