printlogo

کم تر از یک سال پیش برند هلندی اسپایکر چشم به آسمان دوخته بود و دنبال الهام گرفتن از طرح پرنده ها برای ساخت محصولش بود. از سویی درشرایطی که بسیاری گمان می کردند این خودروساز دیگر به صحنه باز نخواهد گشت اسپایکر از حضور خود در نمایشگاه ژنو خبرداد.
کد خبر : 10587
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1394 16:57:00

کم تر از  یک سال پیش برند هلندی اسپایکر چشم به آسمان دوخته بود و دنبال الهام گرفتن از طرح پرنده ها برای ساخت محصولش بود. از سویی درشرایطی که بسیاری گمان می کردند این خودروساز دیگر به صحنه باز نخواهد گشت اسپایکر از حضور خود در نمایشگاه ژنو خبرداد. 

سال گذشته نقطه عطفی برای اسپایکر بود و این شرکت توانست بدون کمک های دولتی از ورشکستگی نجات پیدا کند. حالا این برند که از بدهی های فراوانش رهایی پیدا کرده با تنها ده کارمندش به صحنه تولید بازگشته. 

ویکتور مولر، مدیر این شرکت گفت: ما بازگشت خود را از ژنو آغاز کرده ایم. ما مشکلات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته ایم و دوران بسیار سختی  را تجربه کرده ایم.  لذا من به این بازگشت بسیار افتخار می کنم. 

حالا خودروی C8 Preliator به عنوان سومین نسخه باز طراحی شده از C8 با الهام  از هواپیمای GT4 Volta Volare آماده گردیده و در ژنو حضور یافته است. مولر افزود: ما هنوز شش ماه دیگر برای تولید انبوه این محصول زمان احتیاج داریم. قیمت این محصول 324 هزار یورو خواهد بود و از سال آینده شاهد تولید هفته ای یک دستگاه از آن خواهیم بود.