printlogo

سوبارو فورستر 2016 پس از به روز رسانی دارای اصلاحی قابل توجه در ساختار سیستم تعلیق و ویژگی های جدید بوده و طراحی بدنه و داخل آن نیز اصلاح خواهد شد.
کد خبر : 10450
تاریخ انتشار : 08 اسفند 1394 12:20:00

سوبارو فورستر 2016 پس از به روز رسانی دارای اصلاحی قابل توجه در ساختار سیستم تعلیق و ویژگی های جدید بوده و طراحی بدنه و داخل آن نیز اصلاح خواهد شد.

به روز رسانی در نیمه دوره تولید نسل چهارم سوبارو فورستر زمانی انجام می شود که این شاسی بلند محبوب با مزدا CX-5، تویوتا RAV و نیسان X تریل در کلاس رقابتی خودروهای متوسط حداقل از نظر فروش رقابت می کند.

بزرگ ترین تغییر در سیستم تعلیق فورستر اعمال شده که شامل اصلاحاتی در نیروی دمپر جلو و عقب و تنظیم کمک فنرهای جلو و عقب است.

این خودروساز ژاپنی ادعا می کند تغییرات اعمال شده کمک می کنند واکنش خودرو به داده های فرمان سریع تر شده و سواری و جابه جایی آن بهبود یابد.

سوبارو علاوه بر اصلاحات سیستم تعلیق، شیشه هایی ظریف تر و درزگیرهای بهتری را برای این خودرو تعبیه کرده است که این امر به ارتقای سطح صدای کابین و لرزش (NVH) کمک می کند.

هم چنین تغییراتی در بدنه و ساختار درهای این خودرو اعمال شده تا به بهبود NVH کمک شود که بنابر ادعای سوبارو نسبت به مدل سال قبل آن 5 درصد بهبود یافته است.

رنگ بدنه جدید برنز متالیک Sepia نیز برای این خودرو ارائه می شود که با طراحی نوین جلوپنجره، چراغ های جلو و عقب، سپرها و رینگ ها تکمیل می شود.

سوبارو هم چنین یک نسخه مخصوص 2.5 لیتری EyeSight را نیز به مدل های این خودرو افزوده است که با لیست ویژگی های ایمنی اکتیو این خودروساز عرضه شده و بین نسخه های L و S قرار می گیرد.

هیچ تغییر قیمتی در طیف مدل های سوبارو فورستر 2016 اعمال نشده است.