printlogo

گازوئیل یورو ٤ با هدف کاهش آلودگی هوای تهران به پایانه های کن، قوچک و انبار نفت کرج انتقال داده شد.
کد خبر : 10390
تاریخ انتشار : 05 اسفند 1394 11:04:00

گازوئیل یورو ٤ با هدف کاهش آلودگی هوای تهران به پایانه های کن، قوچک و انبار نفت کرج انتقال داده شد.

علی احمدی پور، معاون عملیاتی این منطقه گفت: با توجه به تصمیمهای گرفته شده در سطح مدیران ارشد شرکت و برای توزیع بنزین یورو ٤، نفت گاز یورو ٤ نیز در شهر تهران توزیع شد.

وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت های دریافت و انتقال نفت گاز یورو در این منطقه، این فرآورده از اوایل هفته جاری به پایانه های کن، قوچک و انبار نفت کرج انتقال داده شد که در پاکیزگی هوا نقش بسیار مهمی دارد.

معاون عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران یادآور شد: به منظور انتقال این فرآورده، در دو مرکز انتقال نفت تغییرات منیفلد صورت گرفت و خطوط لوله جدیدی به منظور انتقال این مواد از انبار نفت تا مراکز انتقال نفت اقماری و ری/ کرج احداث شد و روزانه نزدیک به ١٥ میلیون لیتر نفت گاز یورو ٤ به پایانه های یاد شده انتقال داده می شود.

معاون عملیاتی این منطقه یادآور شد: این پروژه نزدیک به سه ماه به طول انجامید که بخشی از آن در انبار پخش، و بخشی از آن در مرکز انتقال نفت اقماری و تأسیسات ری/ کرج صورت پذیرفت.

احمدی پور همچنین افزود: با انتقال این فرآورده در سطح تهران، از آلودگی هوا کاسته خواهد شد که از نگاه و توجه مردم به دور نخواهد بود.

وی گفت: نفت گاز یورو در پاکیزگی هوا نقش بسیار مهمی دارد،  زیرا که در گذشته نفت گاز معمولی به صورت روزانه از سوی وسایل نقلیه عمومی و ماشین آلات سنگین در سطح شهر تهران استفاده می شد و در پی آن آلودگی را نیز با خود به همراه داشت در صورتی که با توزیع نفت گاز یورو این آلودگی به طرز چشم افسایی کاهش می یابد.

 

منبع: خبرخودرو