printlogo

گروه FAW به پاس وفاداری و پاسخگویی به الطاف مردم ایران زمین، تصمیم گرفته است تا با مشارکت شریک تجاری خود "گروه بهمن" طی مراسمی 5 نفر از خریداران خودروی آسا (B50F) و یا مالکین فعلی این خودرو که افرادی را برای خرید این محصول تشویق می نمایند را ضمن قرعه کشی به کشور چین به مدت یک هفته، میهمان نماید.
کد خبر : 10317
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1394 15:31:00

«خبرماشین» - گروه FAW به پاس وفاداری و پاسخگویی به الطاف مردم ایران زمین، تصمیم گرفته است تا با مشارکت شریک تجاری خود "گروه بهمن" طی مراسمی 5 نفر از خریداران خودروی آسا (B50F) و یا مالکین فعلی این خودرو که افرادی را برای خرید این محصول تشویق می نمایند را ضمن قرعه کشی به کشور چین به مدت یک هفته، میهمان نماید.

FAW قصد دارد از 15 بهمن 94 لغایت 20 فروردین 95 کمپینی را اجرایی نماید تا بر اساس رویه ای که سازمان فروش شرکت بهمن موتور طراحی و به مورد اجرا می گذارد، طی مراسمی 5 نفر از خریداران خودروی آسا (B50F) و یا مالکین فعلی این خودرو که افرادی را برای خرید این محصول تشویق می نمایند، به همراه یک نفر از اعضای خانواده (یعنی جمعا 10 نفر) را با قرعه کشی انتخاب و به کشور چین (شهر پکن) و استقرار در یک هتل 4 ستاره به مدت یک هفته، میهمان نماید.

گروه FAW به عنوان اولین و بزرگترین خودروساز چین با بیش از 60 سال قدمت در صنعت خودرو، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان جهانی در صنعت خودرو می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، این شرکت با ارزش دارایی بالغ بر 244757 میلیارد یوان، سازنده ی انواع کامیون های سبک، متوسط و سنگین، اتوبوس های شهری، اتوبوس های لوکس گردشگری، شاسی اتوبوس های سفارشی، خودروهای سواری و وسایل نقلیه ی کوچک با مجموع فروش بیش از سه میلیون دستگاه از سال 2013می باشد که بدین ترتیب جایگاه خود را بعنوان برترین خودروسازی چین حفظ کرده است.

شرکت فاو در حال حاضر با صادرات خودروهای کامل، قطعات خودرو SKD/CKD  و قطعات یدکی به بیش از هفتاد کشور، به یک شرکت توانمند در عرصه ی جهانی تبدیل شده است. از سال 2000 تاکنون فاو با فولکس واگن، تویوتا ، آئودی و مزدا سرمایه گذاری مشترک داشته و توانسته مارک تجاری خود را با کیفیت خوب و تکنولوژی بالا معرفی نماید.

این شرکت از رتبه ی 107 در میان 500 شرکت برتر دنیا برخوردار است و این نشانگر جایگاه والای شرکت فاو در عرصه صنعت و تجارت جهانی است. میزان  فروش این شرکت بالغ بر 80 میلیارد دلار در سال می باشد.

شرکت فاو از سال 2005 وارد بازار ایران شد و در حال حاضر دو خط CKD  یکی با مشارکت شرکت سیبا موتور (برای تولید کشنده های FAW JIEFANG J6 ) و دیگری با مشارکت شرکت بهمن موتور (برای تولید سواری  FAW BESTURN ) که در ایران با مارک تجاری " آسا " به فروش می رسد.

طی تحقیقات بعمل آمده، خودروی سواری آسا (B50F) بیشترین فراوانی فروش را در شهرهای بزرگی همچون تهران، اصفهان، مشهد و ... داشته و گروه سنی جوانان و میانسالان بیشترین خریداران این محصول بوده اند.

آنچه که این محصول چینی را از سایر محصولات و سایر شرکتها متمایز می سازد، طراحی زیبا و کیفیت عالی این محصول است که مقبولیت مناسبی را در جامعه و شهرهای بزرگ پیدا نموده است.

اهداف استراتژیک شرکت FAW در ایران و بالاخص در دوران پسا تحریم، این است که با تاسیس شرکت "فاو ایران" ، تولید مشترک با شرکای ایرانی خود را آغاز نماید و به تولید ملی با حداکثر "داخلی سازی" دست یابند. تولید داخلی قطعات در ایران با نظارت کامل شرکت فاو و رعایت تمامی استانداردها صورت می پذیرد و جلب رضایت مشتری و ایجاد احساس وفاداری از اهداف کلان شرکت فاو محسوب می گردد. تنوع محصول بر اساس نیاز مشتری در دستور کار فاو و گروه بهمن قرار دارد و بر آنیم تا نگاه مردم ایران را نسبت به محصولات مشترک "فاو – بهمن" در مقایسه با محصولات غیر کیفی که آنها نیز چینی معرفی می گردند، تغییر دهیم.

خوشبختانه شریک تجاری ایرانی ما، گروه بهمن است که سابقه ی درخشانی در کیفیت و خدمات پس از فروش دارد و از انتخاب این شریک تجاری به تضمین آینده و توسعه بازار و جلب نظر مشتریان، مطمئن هستیم.

راه آینده صنعت خودرو در ایران، راهی است که ما در چین طی کردیم و آن همانا "سرمایه گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی" به این سرزمین است. از هنگامی که ما با شرکت های بزرگ همچون جنرال موتور، آئودی، فولکس واگن، تویوتا و مزدا شروع به همکاری کردیم، کارخانجات مشترکی تاسیس کردیم و تکنولوژی را به چین آوردیم ، توانستیم جهانی شویم و اکنون با افتخار در 70 کشور جهان، بازار فروش داریم. صنایع خودروسازی ایران نیز با این "نقشه راه" به مقصد خواهد رسید و شرکت فاو در تحقق این آرمان به شریک تجاری خود "گروه بهمن" مساعدت لازم را خواهد داشت.

گروه فاو به پاس وفاداری و پاسخگویی به الطاف مردم ایران زمین، تصمیم گرفته است تا با مشارکت شریک تجاری خود "گروه بهمن" از 15 بهمن 94 لغایت 20 فروردین 95، کمپینی را اجرایی نماید تا بر اساس رویه ای که سازمان فروش شرکت بهمن موتور طراحی و به مورد اجرا می گذارد، طی مراسمی 5 نفر از خریداران خودروی آسا (B50F) و یا مالکین فعلی این خودرو که افرادی را برای خرید این محصول تشویق می نمایند، به همراه یک نفر از اعضای خانواده (یعنی جمعا 10 نفر) را با قرعه کشی انتخاب و به کشور چین (شهر پکن) و استقرار در یک هتل 4 ستاره به مدت یک هفته، میهمان نماید.

برنامه بازدید از یکی از کارخانجات شرکت فاو نیز در دستور کار است تا تفاوت را در تمام زمینه ها به رویت خریداران محترم محصولات شرکت فاو برسانیم. 

 

برای تماس با ما به وب سایت www.fawiran.ir  مراجعه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین خودروی آسا (B50F) در مکان های زیر به نمایش گذاشته شده است:

فروشگاه زنجیره ای شهروند: تهران، میدان آرژانتین

مرکز خرید سیتی سنتر: اصفهان، طبقه همکف

مرکز خرید الماس شرق: مشهد