printlogo

فولکس واگن با تکیه به ظرفیت های بالقوه قابل ایجاد و با یک شریک محلی دیگر به افزایش فروش خود در بازار آینده چین امیدوار است.
کد خبر : 10298
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1394 14:38:00

فولکس واگن با تکیه به ظرفیت های بالقوه قابل ایجاد و با یک شریک محلی دیگر به افزایش فروش خود در بازار آینده چین امیدوار است. 

فولکس واگن پس از اولین افت فروش خود در سال 2015 و کاهش 5 درصدی عرضه محصولاتش در ماه دسامبر آن، توانست به  آمار مثبتی در ماه نخست بازار چین دست پیدا کند. به طوریکه برند اصلی آن در بازار ماه ژانویه چین رشدی 15 درصدی را تجربه کرد و امیدوار به آینده از پیش بینی رشد فروش در ادامه سال خبر داد. به نحوی که هایتزمان، مدیر فولکس واگن چین، از انتظار خود در افزایش فروش خودروهای سواری در چین و احتمالا رشد کلی بازار اقتصادی این کشور خبر داد. 

وی افزود: اگر ما به روند کلی رشد نگاه کنیم. می بینیم که هنوز رشد چین با سرعتی بالا رو به حرکت است و علی رغم رکود فعلی اقتصادی هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد و پتانسیل بسیار بالایی در شهرهای کوچک این کشور دیده می شود. این ها هم شهرهای آینده میلیونی هستند که در مراحل نخست توسعه قرار دارند. 

فولکس واگن همچنان به راهبرد سرمایه گذاری خود ادامه می دهد و سالانه 4 میلیارد یورو را در چین هزینه میکند. 

وی همچنین از احتمال آغاز یک همکاری مشترک با شریک چینی JAC Motors خبر داد ولی اطلاعات و جزئیات مرتبط با آن را منتشر را نکرد.