printlogo

نمایشگاه خودروی ژنو 2016 به زودی افتتاح می شود و لکسس برنامه هایی برای آن دارد.
کد خبر : 10267
تاریخ انتشار : 29 بهمن 1394 09:10:00

نمایشگاه خودروی ژنو 2016 به زودی افتتاح می شود و لکسس برنامه هایی برای آن دارد.

این خودروساز لوکس ژاپنی در این نمایشگاه از نسخه هیبریدی جدید کوپه لوکس LC رونمایی خواهد کرد.LC 500h این خودروساز دارای جدیدترین نیرومحرکه برقی لکسس خواهد بود که با نام سیستم Multi Stage Hybrid نامیده می شود و گمان می رود تجربه رانندگی بهتر وبهره وری بیش تری را ایجاد کند.

مدل LC 500 این برند که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی 2016 در دیترویت معرفی شد یک خودروی دو در شیک در داخل و بدنه است. در واقع این کوپه اساسا نسخه ای تولیدی از LF-LC کانسپت است که چند سال پیش معرفی شد.

LC 500 که در دیترویت معرفی شد با تحسین رسانه ها و مردم رو به رو شد. در واقع این خودرو موفق به دریافت دو جایزه برای بهترین خودروی تولیدی و بهترین کابین شد. این جوایز توسط مجموعه ای از طراحان خودرویی و افرادی اهدا می شود که تا حدودی با طراحی خودرو آشنا هستند.

لکسس علاوه بر نسخه هیبریدی LC کوپه، هم چنین سدان LF-LC را نیز در ژنو معرفی خواهد کرد. این مدل تحقیق طراحی برای اولین بار در نمایشگاه خودروی توکیو سال گذشته رونمایی شد. این خودرو راه را برای نسل بعدی سدان پرچم دار این برند باز می کند که دارای طراحی زیبا و نیرومحرکه سوخت سلولی جدید است.