printlogo

کارشناس برگزار کننده نمایشگاه بین المللی اصفهان در مورد تغییرات نمایشگاه امسال با سال های قبل گفت: امسال اکثر شرکت های خودروسازی و واردکننده به صورت مستقیم حضور دارند. همچنین تست خودرو یکی از برنامه های جذاب این رویداد خواهد بود.
کد خبر : 10194
تاریخ انتشار : 26 بهمن 1394 10:30:00

 

«خبرماشین» - کارشناس برگزار کننده نمایشگاه بین المللی اصفهان در مورد تغییرات نمایشگاه امسال با سال های قبل گفت: امسال اکثر شرکت های خودروسازی و واردکننده به صورت مستقیم حضور دارند. همچنین تست خودرو یکی از برنامه های جذاب این رویداد خواهد بود.
مصطفی کاشانی ضمن اعلام خبر بالا افزود: تغییر دیگر نمایشگاه امسال اطلاع رسانی و تبلیغات وسیع در سطح شهر است. همچنین تست خودرو یکی از برنامه های جذاب این رویداد خواهد بود. در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام، خودروی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و پس از سوار شدن، گزینه‌های مختلف و ویژگی های خودرو را از نزدیک ارزیابی کنند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» مبنی بر رونمایی محصولات جدید خودروسازان و واردکنندگان گفت: اکثر شرکت ها مدل های 2016 خود را اعم از فیس لیفت و نسل جدید رونمایی خواهند کرد. پرشیا خودرو که با حضور مستقیم در نمایشگاه از نسل جدید X1 و Z4 رونمایی خواهد کرد.
همچنین آرین موتور از میتسوبیشی اوتلندر جدید، گلرنگ موتور فامیلی از هوندا اودیسه برای اولین بار و آکورد هیبرید، عظیم خودرو برای اولین بار از محصولات جدید خود یعنی شاسی بلندهای هاوال؛ کرمان موتور از لیفان 820 رونمایی خواهند کرد.
شرکت کارمانیا برای دومین بار و بعد از نمایشگاه کرمان، از بزرگترین شاسی بلند وارداتی یعنی S6 BYD رونمایی خواهد کرد. رامک خودرو با سانگ یانگ تیوولی در این نمایشگاه حضور دارد. 
کاشانی ادامه داد: باعث تعجب است که شرکت های خودروسازی بزرگ داخلی یعنی سایپا و ایران خودرو با توجه به معرفی محصولات جدید در این نمایشگاه حضور ندارند. همچنین اطلس خودرو، سیف خودرو و ایرتویا از شرکت در نمایشگاه صرف نظر کرده اند.
وی گفت: پیش بینی می شود که نمایشگاه با توجه به حضور 124 هزار نفری مردم در نمایشگاه پارسال این عدد امسال به 180 الی 210 هزار برسد. همچنین کارگاه آموزشی با عنوان «استفاده و آشنایی با انواع روانکارهای خودرویی و صنعتی» در تمامی روزهای نمایشگاه در دو نوبت از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ تا ۲۱ در محل سالن همایش های نمایشگاه اصفهان تشکیل خواهد شد.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان، ۲۸ بهمن تا یکم اسفند ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و طی ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۲:۳۰ برگزار می شود.
 
تهیه خبر: مهربد داودی